مجله سیم کارت

اشتراک رایگان نماوا برای شاتل موبایلی ها

0 157

رایگان شدن اشتراک سرویس فیلم و سریال نماوا برای شاتل موبایلی ها

 

اخبار جدیدی که از شرکت شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه به گوش می رسد . حاکی ، از رایگان شدن اشتراک نماوا برای مشترکین سیم‌ کارت‌ های خود است . اشتراک رایگان نماوا برای شاتل موبایلی ها یکی از خدماتی است که جدیدا این اپراتور ارائه کرده است . این روز ها بازار فیلم ها و سریال های نمایش خانگی بسیار داغ است . در همین راستا نیز اپلیکیشن های زیادی همانند نماوا به ارائه این فیلم ها و سریال ها می پردازد . مشترکین شاتل موبایل می توانند با اینترنت خود به صورت رایکان اشتراک نماوا را دریافت کنند .

اشتراک رایگان نماوا برای شاتل موبایلی ها

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در ایران است . این اپراتور بزرگ همواره در ارائه خدمات متنوع پیشتاز است . همواره سعی در افزایش رضایت مندی مشترکین خود دارد . در همین راستا و بنا به گزارش روابط عمومی “شاتل موبایل“، این امتیاز را برای مشترکین سیم‌ کارت‌ های شاتل موبایل قائل شد . تا در صورت استفاده از اینترنت شاتل موبایل ( shatelmobile ) ، بدون نیاز به خرید اشتراک نماوا به صورت آنلاین جذاب‌ ترین و جدید ترین فیلم‌ ها و سریال‌ های روز ایران و جهان را با بهترین کیفیت و به آسان‌ ترین شکل ممکن تماشا کنند .

از همین رو بنا بر این اعلامیه ، کاربران می‌ توانند با فعال‌ سازی بسته‌ های اینترنت مقرون‌ به‌ صرفه شاتل موبایل . با ارزان‌ ترین تعرفه‌ های اینترنت و اشتراک رایگان . به تماشای بی‌ وقفه و بدون قطعی فیلم‌ ها و سریال‌ های محبوب خود در نماوا بپردازند .

متقاضیان برای انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت شاتل موبایل ، با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌ شماره 0998 و کد یک ، می‌ توانند به وب‌ سایت شاتل موبایل مراجعه نمایند . یا از طریق شماره های اعلامی از سوی این اپراتور بزرگ توسط این اپراتور به صورت 24 ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.