مجله سیم کارت

ردمی گوشی های مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی خود را روانه بازار می کند

0 21

ردمی گوشی های مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی خود را روانه بازار می کند

سنسور 64 مگاپیکسلی یکی از قابلیتهای  منحصر بفردی که بسیاری از کمپانی ها در تلاش هستند تا این قابلیت را بر روی گوشی های خود اعمال کنند.

چندی پیش "سامسونگ" اعلام کرد که قصد دارد سنسور64 بیتی را بر روی گوشی های خود اعمال نماید.در واقع سامسونگ برای جلب رضایت کاربران خود هیچ فرصتی را از دست نمی دهد و با ارائه ی این سنسور تصمیم دارد در صدر جدول رقابت بافی بماند.

در ادامه مطلع شدیم که" ردمی" جلوتر از همه دست به کار شده و درخبری اعلام کرده است که بزودی نخستین گوشی مبتنی بر سنسور64مگاپیکسلی خود را روانه ی بازار خواهد کرد."ردمی" یکی از زیرمجموعه های کمپانی بزرگ "شیائومی" محسوب می شود.بنابراین این کمپانی با انتشار تصویر ثبت شده ای با این سنسور جزئیات فراوانی از این گوشی جدید با این سنسور خاص را در اختیار کاربران خود قرار داد.

تفاوتهای که سنسور64 مگاپیکسلی نسبت به مدلهای قبلی دارد اینست که:

قبلا گوشی های هوشمند قادر به خلق تصاویری با 64مگاپیکسل بودند که با این قابلیت جدید این تعداد به 64 میلیون پیکسل رسیده است.که این رقم بی نهایت شگفت انگیزبوده و می توان گفت این اولین باری است که تلفن همراه قادربه ثبت تصاویری با این جزئیات می باشد.

سنسور64 مگاپیکسلی قادر است تصاویر16مگاپیکسلی برای کاربران ثبت کند.در واقع این سنسور با فناوری خاص خود و ترکیب پیکسل ها این امکان را فراهم می کند که در فضای کم نور نیز بتوانید، تصاویر و عکس هایی با کیفیت بالا ثبت کنید.

ناگفته نماند که  این سنسور در شرایطی که اوضاع نور محیط مساعد باشد، می‌تواند از تمام پیکسل‌ها استفاده نماید.

ردمی گوشی های مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی خود را روانه بازار می کند

هم اکنون کمپانی های زیادی در تلاش هستند تا بتوانند از این فناوری بر روی گوشی های خود استفاده نمایند که در این میان می توان به شرکت Realme اشاره کرد که سرسختانه برای محقق شدن هدف خود در تلاش می باشد.

پس بی شک در آینده ای نه چندان دور شاهد اخبار متعددی در اینیاره خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.