مجله سیم کارت

رشد 73 درصدی اپراتور در شش ماه نخست سال 99

0 38

اپراتور رایتل در سال مالی گذشته به سود دهی بالایی رسیده است و طی هشت سال فعالیت اپراتور "رایتل" این اولین باری است که این شرکت به سود دهی رسیده است و طی بررسی های انجام شده در شش ماه ابتدایی سال 99 درآمد های رایتل افزایش چشمگیری داشته است . بررسی های انجام شده نشان می دهد با وجود شیوع ویروس کرونا و تورم و رکود اقتصاد و رشد منفی اقتصاد اپراتور رایتل توانسته است رشد قابل توجهی داشته است .
رضوانی فر مدیر عامل اپراتور رایتل اعلام کرد : بررسی هلدینگ های زیر مجموعه شستا نشان می دهد که با فشار تحریم های حداکثری شرکت رایتل توانسته ، نیمه نخست سال جاری رشد قابل توجهی در تولید ، فروش ، و در آمد داشته باشد که این اتفاق برای اپراتور رایتل بسیار ارشمند است و از مشترکین خود برای رسیدن به این رشد تشکر و قدردانی کرده است .اپراتور رایتل مشترکین زیادی دارد و همواره در جهت رضایت مشترکین خود در تلاش است و برای مشترکین سیم کارت های خود خدمات متنوع و ویژه ای را در نظر گرفته است . افرادی که تمایل دارند از  خدمات اپراتور رایتل بهره مند شوند می توانند با خرید سیم کارت رایتل از خدمات این اپراتور بهره مند شوند .
به گزارش روابط عمومی رایتل ، محمد رضوانی‌ فر مدیر عامل شرکت سرمایه ‌گذاری تامین اجتماعی ، با اشاره به خلاصه گزارش مالی و دستاورد های کلیدی نیمه نخست سال 99 ، اعلام کرد : با جذب بیش از 500 هزار مشترک جدید "سیم کارت" های رایتل سود خالص شرکت خدمات ارتباطی رایتل از شرکت‌ های تابعه شستا ، رشد کرده است و وضعیت فروش ریالی رایتل در پایان شهریور ماه 99 ، 73 درصد نسبت به مدت مشابه سال 1398 افزایش ثبت کرد . رضوانی ‌فر از افزایش 73 درصدی درآمد های عملیاتی رایتل در شش ماه ابتدایی سال 99 نسبت به مدت مشابه در سال 98 خبر داد . وی در پایان افزود : ضمن خروج شرکت رایتل از زیان‌ دهی و تبدیل آن به شرکتی سود ده و کاهش شرکت‌ های زیان ‌ده به 8 شرکت در اردیبهشت  99، رشد قابل توجهی در هلدینگ ‌های شستا ایجاد شده است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.