مجله سیم کارت

رفع رایگان برخی نقص های ایفون

0 24

رفع رایگان برخی نقص های ایفون

اپل یکی از کمپانی های معروف آمریکایی است که آپازه ی آن در کل دنیا زبانزد می باشد.همانطور که می دانید اخیرا نقص هایی در گوشی های ایفون این کمپانی مشاهده شده است که کاربران را با چالش روبرو کرده است.در واقع برخی قاب‌های هوشمند باتری‌های ایفون، با ایراداتی همراه بوده است که این کمپانی اخیرا تصمیم گرفته است  به رایگان آنها را تعویض ‌کند.

در همین راستا کمپانی "اپل" یک برنامه تعویض رایگان برای کاربران گوشی های ایفون راه‌اندازی کرده است که بواسطه این برنامه، قاب های هوشمند این باتری های هوشمند که دارای مشکل نقص فنی هستند را برطرف نماید. باتری های سه مدل گوشی هوشمند این کمپانی دارای ایراداتی بوده اند که این سه مدل مذکور عبارتند از ایفون ایکس اس، ایکس اس مکس و ایکس آر.

بهتر است بدانید که گوشی‌های دارای نقص فنی ایفون در حدفاصل ژانویه سال 2019 و اکتبر سال 2019 تولید شده‌اند. این مشکل موجب می‌شود تا روند شارژ گوشی  به طور کامل انجام نشود یا این روند دچار اختلال باشد.از اینرو شارژ شدن مرتب متوقف شده و از نو آغاز شود.

در انتها لازم به ذکر است که استفاده از قاب هوشمند ایفون باعث بهتر شدن روند شارژ و همچنین طولانی شدن عمر باتری خواهد شد. قیمت این قاب‌ها در حدود 130 دلار برآورد شده است و اپل ادعا دارد که عمر مفید قاب‌های جدیدی که به علاقمندان تحویل داده می‌شود میانگین دو سال خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.