مجله سیم کارت

نگرانی کاربران همراه اول در عراق

0 271

رفع نگرانی کاربران همراه اول در عراق توسط همراه اول

اپراتور همراه اول چندی پیش تعرفه های “سیم کارت همراه اول” برای زائرین اربعین را مشخص نمود. در همین راستا اپراتور “همراه اول”  با ارائه ی یک پیام جدید در شبکه و به جهت رضایت مندی مشترکین خود گامی مثبت برداشت . ما در اینجا به خدمات همراه اول در عراق می پردازیم :

خدمات همراه اول در عراق

در واقع طبق اجرای این طرح تمامی مشترکین این اپراتور ضمن تماس با مشترکانی که در خارج از کشور با مشکلاتی همانند اتمام شارژ برای “سیم کارت اعتباری همراه اول”  و یا قطع بدهی مشترکین “سیم کارت دائمی همراه اول” مواجه می شوند  . پیامی با مضمون «مشترک گرامی، شماره ای که با آن تماس گرفته اید به علت بدهی یا عدم موجودی کافی امکان پاسخگویی ندارد . در صورت تمایل می توانید با شماره گیری کد ستاره 1 مربع نسبت به پرداخت بدهی یا افزایش شارژ ایشان اقدام فرمایید»، روبرو می شوند. بنابراین از این طریق می توانند به راحتی مشکل را رفع نمایند.

بنابراین با توجه به بروز مشکلاتی از این قبیل برای زائرین اربعین ، همراه اول ( MCI ) با اجرای این طرح ، راه حلی برای رفع مشکلات احتمالی که ممکن است . در راهپیمایی اربعین در کشور عراق ، برای کاربران سیم کارت های این اپراتور پیش بیاید . اعمال نمود که با ارسال این پیام ، مشکل حل خواهد شد.

در نهایت لازم به ذکر است که در صورت بروز چنین مشکلاتی برای کاربران سیم کارتهای همراه اول . می توانند با شماره گیری کد «ستاره یک مربع» (#1*) نسبت به پرداخت بدهی یا افزایش شارژ سیم کارت های مذکور و همچنین رفع مشکلات خود اقدام نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.