مجله سیم کارت

رنج جدید پیش شماره شاتل موبایل

0 956

اپراتور شاتل موبایل اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در ایران است . این اپراتور به تازگی رنج جدید پیش شماره شاتل موبایل از شماره سیم کارت خود را عرضه کرده است .

رنج جدید پیش شماره شاتل موبایل

اپراتور شاتل موبایل از عرضه رنج جدید شماره سیم کارت خود با پیش شماره 0998 به بازار سیم کارت خبر داد . پیش شماره جدید شاتل موبایل با کد 18 عرضه شد و هم اکنون در دسترس متقاضیان می باشد .
اپراتور شاتل موبایل هم سیم کارت دائمی و هم سیم کارت اعتباری عرضه کرده است . سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل با رنج های 099810 ، 099811 ، 099812 ، 099813 ، 099814 ، 099815 ، 099816 و 099817 عرضه شدند . که سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با پیش شماره 099818 جدید عرضه شده است .

شاتل موبایل ( shatelmobile ) اولین و تنها اپراتور تلفن همراه در کشور است که سیم کارت هوشمند عرضه کرده است . اپراتور شاتل موبایل با عرضه سیم کارت هوشمند علاوه بر ارائه خدمات اولیه ارتباطی شامل اینترنت همراه ، مکالمه و پیامک ، امکان اتضال خودکار به شبکه رادیویی هر سه اپراتور کشور را نیز برای مشترکین خود فراهم کرده است .

گفتنی است سال گذشته این اپراتور با هدف توسعه قابلیت های سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، راهکار «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» را در سراسر کشور پیاده سازی کرد تا مشترکین شاتل موبایل علاوه بر بهره‌مندی از انتخاب هوشمند شبکه بتوانند با شماره گیری کددستوری #۸*۱* یا با مراجعه به مدیریت اینترنتی حساب شاتل موبایل از وضعیت اتصال شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود مطلع شوند و یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان، از میان هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، شبکه مطلوب خود را انتخاب کنند. از سایر خدمات متمایزی که اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود فراهم کرده می توان به قابلیت انتقال مانده اینترنت به دوره بعد، اشتراک سرویس فیلم و سریال نماوا، تعرفه ویژه مصرف آزاد و ارائه متنوع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین طرح های اینترنت همراه و ترکیبی اشاره کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.