مجله سیم کارت

رندرهایی از گلکسی اس 11 پلاس سامسونگ

0 17

رندرهایی از گلکسی اس 11 پلاس سامسونگ

مدتها است که کاربران گوشی های سامسونگ منتظر خبرهای هیجان انگیز از این کمپانی هستند. تا اینکه بعد از سپری شدن این مدت منبعی معتبر شروع به انتشار رندرهایی از گوشی های گلکسی اس 11 پلاس کمپانی "سامسونگ" نمود. این  منبع چند روز قبل رندر گوشی‌های گلکسی اس 11 و S11e منتشر نمود. بر همین اساس می توانیم با خاطری آسوده درباره جزئیات این گوشی اظهارنظر کنیم.اما لازم به ذکر است که این گوشی بعد از چندین ماه روانه بازار خواهد شد و به این زودی نباید منتظر شاهکار جدید سامسونگ باشیم. بنابراین احتمال تغییر بسیاری از بخش های این گوشی تا ان موقع وجود خواهد داشت و اظهار نطرهای هم اکنون ما تنها منوط بر اطلاعات و رندرهای منتشر شده کنونی می باشد.

حال در ادامه باید بیان کنیم که مطابق رندرهای منتشر شده ، تفاوت محسوسی در نوع طراحی "گلکسی اس 11 پلاس" با مدل قبلی این گوشی دیده نمی شود و از نظر ظاهر طراحی بسیار به هم شباهت دارند.

جزئیات مشاهده شده از این گوشی به شرح زیر خواهد بود:

نمایشگر این گوشی در قسمت پنل جلویی دارای خمیدگی می باشد.

حفره نمایشگر گلکسی اس 11 پلاس همانند نوت 10 در مرکز بخش فوقانی قرار گرفته است.

این مدل گوشی برخلاف گوشی های سری قبل ، دارای دوربین سلفی واحد خواهد بود.

تصورات حاکی از اینست که  دوربین سلفی این گوشی و همچنین گوشی اس 11 یکسان باشد.

اما نکته ای هیجان انگیزی که این میان وجود دارد اینست که سامسونگ قصد دارد مثل همیشه کاربران خود را شگفت زده نماید. زیرا در پنا پشتی این گوشی، شاهد چینش بسیار عجیب دوربین پنجگانه هستیم که به وضوح می توانید در تصاویر منتشر شده و از زوایای مختلف ،شاهد آن باشید.

رندرهایی از گلکسی اس 11 پلاس سامسونگ

بر همین اساس خبرها حاکی از اینست که علی رغم چینش عجیب و متفاوت این گوشی با مدل سری قبلی خود ، اما ماژول دوربین گلکسی اس 11 پلاس مشابه با گوشی اس 11 می باشد.در گوشی جدید سامسونگ چینش دوربین ها برخلاف مدلهای قبلی که بصورت منظم چیده شده بود ، می باشد و هیچ نظمی در نحوه چیدمان دوربین این گوشی دیده نمی شود. 

لازم به ذکر است که تا زمان عرضه این گوشی ،بی شک کمپانی سامسونگ تغییرات زیادی در آن اعمال خواهد نمود اما در صورتی که گوشی گلکسی اس 11 پلاس با همین چیدمان نامنظم دوربین عرضه شود ، مطمئنا با سیاست و دلایلی بسیار مجکمی خواهد بود. زیرا کره ای ها با سیاست گذاری کلان خود موفق شده اند سهم زیادی از فروش بازار جهانی مخصوصا بازار اروپا را به خود اختصاص دهند . بنابراین هر عکس العمل ، ایده و طراحی این کمپانی با تفکر و حساب شده می باشد.

                

در نهایت ذکر این مسئله حائز اهمیت است که در زندرهای منتشر شده  به هیچ عنوان اثری از جک هدفون دیده نشده است.البته ناگفته نماند این موضوع در رندر گوشی‌های اس 11 و S11e هم تکرار شده است و ساسمونگ بعد از گلکسی نوت 10  تصمیم گرفته است از جک هدفون استفاده ننماید.

نظر شما درباره ماژول های دوربین این کمپانی چیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.