مجله سیم کارت

رندر جدیدی از گوشی اوپو با طراحی شماتیک خاص

0 72

رندر جدیدی از گوش اوپو با طراحی شماتیک خاص

پتنت ها طراحی اولیه و ایده های جذابی می باشند که در بسیاری از مواقع هیچکدام از این پتنت ها به مرحله ای عرضه و انتشار نمی رسند . “اوپو” کمپانی نوپا و بسیار فعال چینی در اوایل فروردین پتنتی از گوشی خود با طرح های خاص و شماتیک زیبا منتشر کرد که تصور می شد در حد ایده ی اولیه باقی مانده و به مرحله ارائه رندر نخواهد رسید. اخیرا اوپو رندری از یک گوشی خاص با مجموعه ای از طرح های رنگی و جذاب منتشر کرد که نشان می دهد نسل بعدی گوشی اوپو دارای جذابیت خاصی از نظر طرح و رنگ خواهند بود.

این گوشی هوشمند رنگی،طبق رندرهای پخش شده کشویی می باشند و بسیار شبیه به پتنت ارائه شده توسط این کمپانی در فروردین ماه بود.

رندر جدیدی از گوشی اوپو

در واقع می توان گفت اوپو ایده ی خود را به واقعیت تبدیل کرده است.این گوشی از خیلی جهات شبیه به گوشی هوشمند اوپو “فایندایکس” می باشد ولی تفاوت های شایعی نیز در آنها دیده می شود.

رندر جدیدی از گوش اوپو با طراحی شماتیک خاص

دوربین سلفی گوشی هوشمند فایند ایکس در صورت عدم استفاده در قسمت کشویی دستگاه مخفی می شد.اما با توجه به رندر پخش از این گوشی ،پنل پشتی آن بصورت کامل قابل مشاهده می باشد . مکان قرار دوربین در این قسمت به وضوح قابل دیدن است . بنابراین ایده ی مخفی شدن دوربین سلفی در این مدل رد شد .

در رندرها رنگ گوشی های تقریبا شبیه به قرمز کمرنگ می باشند . یک علامت چک مارک مشابه با حرف V در پشت گوشی وجود دارد.طراحی این گوشی هوشمند بسیار زیبا و جذاب هستند.هنوز اطلاعی از جزئیات محصول جدید اوپو در دسترس نداریم ولی بی شک در مدت نه چندان دور جزئیات بیشتری درباره آن منتشر خواهد شد.

در واقع تصور می شود گوشی هوشمند جدید اوپو با قابلیت حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر معرفی شود . ولی تا ارائه رسمی جزئیات نمی توانیم بصورت قطعی درباره آن حرف بزنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.