مجله سیم کارت

روش مدیریت حساب اپراتور ها

0 331

روش های مختلفی برای استعلام حساب کاربری وجود دارد که در هر یک از اپراتور ها متفاوت است . هر اپراتور کد دستوری یا اپلیکیشن خاصی برای استعلام اعتبار و یا روش مدیریت حساب اپراتور ها ارائه کرده است . میخاهیم در اینجا به دو اپراتور ایرانسل و سیم کارت شاتل موبایل بپرازیم .

روش مدیریت حساب اپراتور ها

بعد از خرید سیم کارت ، ایرانسل برای مشتریان خود اپلیکیشن “ایرانسل من” را ارائه کرده است که هر کاربر از طریق آن می تواند اعتبار حساب خود را بررسی کند . هم چنین از مصرف ترافیک خود باخبر شود و طرح های فعال خود را بررسی کند .
البته باید به این نکته اشاره کنیم که اپراتور ایرانسل ، در حال حاضر پایان اعتبار حجمی و زمانی حجم های اینترنت همراه را از طریق پیامک به مشترکان سیم کارت ایرانسل دائمی و اعتباری اطلاع می دهد . زمانی که 80 درصد دیتای خود را مصرف کنید پیامکی حاوی این مطلب برای مشتری ارسال می شود .

ضمن این که کاربران می توانند میزان باقی اعتبار حجمی و زمانی حجم های اینترنت همراه ایرانسل را از طریق اپلیکیشن ایرانسل من برای مشترکان سیم کارت های “ایرانسل دائمی” و اعتباری مشاهده کنند . در این اپلیکیشن علاوه بر قابلیت استعلام حساب کاربر می تواند سیم کارت اعتباری خود را دائمی تبدیل کند . سیم کارت خود را از 3G به 4G تبدیل کند ، حساب خود را شارژ کند . حتی جزئیات کارکرد 2 روز آخر خود را بررسی کند . راه دیگری که ایرانسل برای مشتریان خود ارائه کرده است . از طریق شماره گیری کد دستوری #4*1*555* می توانید از اعتبار زمانی و حجمی طرح های خود مطلع شوند . برای مشاهده باقی اعتبار حجم های افزایشی و ترکیبی خود با شماره گیری کد دستوری # 10*141* برای مشترکان سیم کارت ایرانسل اعتباری مقدور است . می توانید از طریق سایت irancell.ir/internet نیز از تمامی امکانات و خدمات ایرانسل نیز استفاده نمایید  .

مدیریت حساب شاتل موبایل

سیم کارت شاتل موبایل” نیز سیستمی جدید ارائه کرده است . امکان بررسی ترافیک خود را دارید با نصب نرم افزار داشبورد این امکان برای مشتریان فراهم می شود  .
که از طریق این نرم افزار می توانید تراز مالی ، ترافیک دوره ، مصرف دوره ، مدت زمان باقی مانده دوره و حتی آخرین تاریخ اتصال خود را مشاهده کنید .و می توانند با نصب اپلیکیشن شاتل موبایل من از تمامی خدمات و امکانات شاتل استفاده کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.