مجله سیم کارت

رومینگ رایتل ویژه اربعین 1401

0 139

اپراتور رایتل سومین اپراتور برتر در ایران است . این اپراتور بزرگ نیز همانند سایر اپراتور های فعال برای مشترکین خود با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی طرح های رومینگ ویژه رایتل کرده است . افرادی که سیم کارت رایتل دارند و قصد سفر به کشور عراق را دارند . می توانند از این طرح های تخفیفی ویژه استفاده کنند . اپراتور رایتل به صرفه ترین طرح های اینترنت را برای مشترکین سیم کارت های خود ارائه کرده است . شرکت خدمات ارتباطی رایتل جهت تسهیل ارتباطات زائرین حسینی در ایام اربعین ، بسته‌ های تخفیفی ویژه‌ ای را ارائه کرده است . برای سهولت استفاده از خدمات رومینگ عراق پیشنهاد رایتل به مشترکین و زائرین ، بررسی سقف اعتبار سیم کارت دائمی و شارژ سیم کارت های اعتباری پیش از اقدام به سفر است . لطفاً پیش از سفر نسبت به افزایش سقف اعتبار سیم کارت دائمی رایتل یا خرید شارژ اعتباری اقدام نمایید.

رومینگ رایتل ویژه اربعین 1401

به گزارش روابط عمومی رایتل ، مشترکینی که قصد سفر به کربلا در اربعین 1401 را دارند . با استفاده از سیم‌ کارت‌ های رایتل علاوه بر استفاده از به‌ صرفه ‌ترین طرح ‌‌های اینترنت ، از تعرفه‌ های تخفیفی ویژه مکالمه و پیامک نیز بهره‌ مند می ‌شوند .

جهت مشاهده و خرید طرح های تخفیفی رومینگ عراق علاوه بر وب‌ سایت رایتل و اپلیکیشن رایتل‌ من نیز می توانید اقدام کنید . می‌ توانید کد دستوری #228* را از خطوط رایتل خود شماره ‌گیری کنید . در صورت نیاز به خرید سیم‌ کارت رایتل نیز ، شما زائرین عزیز می‌توانید . با مراجعه به وب‌ سایت رایتل بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین نسبت به خرید سیم‌ کارت‌ های رایتل اقدام کنید .
رومینگ بین الملل به صورت پیش فرض بر روی تمامی سیم کارت های رایتل ( rightel ) فعال می باشد . پیش از سفر جهت اطمینان از وضعیت فعال بودن رومینگ بین الملل به اپلیکیشن رایتل من بخش «سرویس های من» مراجعه فرمائید .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.