مجله سیم کارت

روند کند ساخت گوشی تاشدنی

0 51

روند کند ساخت گوشی تاشدنی

با وجود روند کند در ارائه گوشی های تاشدنی، بی شک عرضه ی این مدل گوشی ها تلنگری در بازار گوشی های هوشمند ایجاد خواهد کرد.

گوشی گلکسی فولد ،گوشی هوشمند تاشویی است که توسط کمپانی بزرگ سامسونگ ارائه شد و این کمپانی هم اکنون در حال بازسازی و رفع مشکلات این مدل گوشی خود می باشد که احتمال می رود هیاهویی در صنعت گوشی های تاشو ایجاد نماید.

چندی بعد "هواوی" از گوشی های میت ایکس رونمائی کرد که با ظاهری زیباتر از "گلکسی فولد" و قیمتی گران تر از آن معرفی شد.

روند کند ساخت گوشی تاشدنی

گلکسی فولد

با فراز و نشیب هایی که در ارائه این محصول کره ای ها بوجود آمد کمپانی کره ای در حال بازطراحی و عرضه مجدد گوشی ها تاشوی خود می باشد. در واقع کاربران حرفه‌ای گوشی‌های هوشمند و همچنین کارشناسان باسابقه ترجیح می دهند که کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند  به‌جای تمرکز روی اخبار گوشی‌های تاشدنی، به بهینه‌سازی هرچه بیشتر محصولات نهایی بپردازند. درواقع آن‌ها نمی‌خواهند هزاران دلار را صرف خرید اولین محصولات خانواده‌ی تاشدنی‌ها بکنند و سپس با چالش‌های بی‌شمار سخت‌افزاری روبه‌رو شوند. در حقیقت می توان گفت با وجود  توانایی های فراوان در تولید گوشی های هوشمند،اما این فناوری هنوز در عرضه ی گوشی های تاشدنی با مشکل روبرو بوده است.تا جایی که می دانید چندی پیش مدیر عامل "سامسونگ" از عجله در ارائه ی گوشی های خود سخن گفت که آنرا اشتباهی بزرگ تلقی کرد.

موتورولا

کمپانی موتورولا برای اینکه از رقبای خود عقب نماند از چندی پیش ادعا کرد که در حال ساخت و عرضه ی گوشی تاشدنی خود می باشد و قصد ندارد در بازار رقابتی از رقبای خود عقب بماند.اما تاکنون هیچ خبر از گوشی تاشدنی این کمپانی منتشر نشده است اما تصور می شود در صورت ارائه با مشکلاتی مواجه خواهد بود.

روند کند ساخت گوشی تاشدنی


هواوی

هواوی یکی دیگر از کمپانی هایی است که در ساخت و ارائه ی گوشی های تاشدنی فعالیت داشته است.احتمال می رود گوشی تاشدنی این کمپانی چینی بسیار چالش برانگیز و منحصربفردتر باشد

اما نکته ای که جای تامل دارد اینست که چرا تمامی کمپانی های ارائه دهنده گوشی های تاشو ،عرضه ی گوشی های خود را تا نیمه دوم 2019 و یا حتی نیمه اول 2020موکول کرده اند؟

در حقیقت بهتر است شرکت‌های تولیدکننده قبل از معرفی محصولات خود، بهتر است، بهینه‌سازی محصولات و همچنین طراحی و مهندسی آن را در اولویت قرار دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.