مجله سیم کارت

رونمایی از محصولات جدید اپل

0 21

اپل غول بزرگ تکنولوژی جهان در روز 31 فروردین ماه 1400 مهم ترین و جدید ترین محصولات خود را در مراسم مجازی  رونمایی کرد که در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت .
اپل در مراسم مجازی خود از ای مک جدید خود رونمایی کرد که این آی مک بدنه بسیار باریکی دارد و نمایش گر آن 24 اینچ است و "اپل" برای علاقه مندان به خرید آی مک امکان انتخاب رنگ نیز قرار داده و آی مک های جدید در 7 رنگ جذاب عرضه خواهند شد . از بین وسایل جانبی آی‌ مک هم می ‌توانیم به یک کیبورد بی‌ سیم اشاره کنیم که مجهز به سنسور تاچ آی‌ دی برای تأیید هویت است . قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول از 1299 دلار آغاز خواهد شد و کاربران از 10 اردیبهشت می تواننذ اقدام به پیش خرید کنند و نهایتا اوایل خرداد راهی بازار خواهد شد .
یکی دیگر از محصولات عرضه شده نسل جدید آیپد پرو است که با چیپست  M1راهی بازار خواهد شد . آیپد پرو دارای نمایش گر 9/12 اینچی است که ه البته اپل عنوان Liquid Retina XDR را برای این نمایش گر انتخاب کرده است . هم چنین در ماژول دوربین هر دو مدل آیپد پرو شاهد افزوده شدن یک دوربین اولترا واید 12 مگا پیکسلی هستیم . آیپد پرو در دو سایز 11 اینچی و 12/9 اینچی عرضه خواهد شد که قیمت آیپد پرو 11 اینچی 799 دلار و 12/9 اینچی 1099 خواهد بود که این مبالغ حداقل قیمتی است که باید برای خرید ایپد پرو پرداخت .
و بالاخره یکی دیگر از محصولات جدید اپل ردیاب هوشمند ایر تگ است که اپل از آن رونمایی کرده است . کاربران با استفاده از این ردیاب و اپلیکیشن Find my می ‌توانند وسایل خود را ردیابی کنند . این محصول با قیمت 29 دلار از تاریخ 10 اردیبهشت به دست کاربران می‌ رسد . هم چنین می‌ توانید پک 4 تایی ایرتگ را با قیمت 99 دلار بخرید .
در نهایت باید به نسل جدید اپل تی ‌وی 4K اشاره کنیم که در مراسم مراسم Spring Loaded اپل رسما معرفی شد . اپل تی‌ وی جدید از چیپست A12 بهره می ‌برد که همان چیپست تعبیه شده درون آیفون XS ، XS مکس و XR محسوب می‌ شود . از بین ویژگی ‌های نسل جدید اپل تی ‌وی می ‌توانیم به امکان پخش ویدیو های 4K HDR با فریم ریت بالا اشاره کنیم . کاربران با خرید این محصول می ‌توانند از ریموت کنترل جدید هم استفاده کنند که از طراحی جدید و بدنه‌ ی آلومنیومی بهره می ‌برد . قیمت مدل 32 گیگا بایتی نسل جدید اپل تی‌ وی 4K به 179 دلار می‌ رسد و از نیمه‌ ی دوم ماه می ( اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد ) راهی بازار می‌ شود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.