مجله سیم کارت

رونمایی از گلکسی نوت 10 در مراسم زنده روز پنجشنبه

0 25

رونمایی از گلکسی نوت 10 در مراسم زنده روز پنجشنبه

همانطور که در جریان هستید از مدتی پیش منتظر ارائه گلکسی نوت 10 توسط سامسونگ بودیم.در مقالات قبل توضیحات کاملی درباره جزئیات در دسترس این گوشی هوشمند اشاره کردیم.اما هم اکنون انتظارها به سر رسیده است و قرار است پنجشنبه 17 مرداد 98 و حدود ساعت 03 بامداد به وقت تهران سامسونگ طی مراسمی گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 خود را معرفی نماید.این مراسم در نیویورک انجام شده و با عنوان Unpacked می باشد.

طبق تصورات پیشین احتمال می رود "سامسونگ" در این مراسم سه مدل گوشی خود با عناوین  گلکسی نوت10، گلکسی نوت10پلاس و گلکسی نوت10پلاس5G معرفی نماید.

مهمترین وجه تمایز بین "گلکسی نوت10"گلکسی نوت10پلاس" در وضوح صفحه نمایش ، دوربین و ظرفیت باتری آنها خواهد بود. لازم به ذکر است گلکسی نوت10   و گلکسی نوت10پلاس دارای مشخصاتی به شرح زیر می باشند

مشخصات گلکسی نوت10  عبارتند از  نمایشگر +FHD، مجموعه‌ی دوربین سه‌گانه و باتری 3800 میلی‌آمپرساعت

گلکسی نوت10پلاس عبارتند از  نمایشگر +QHD ، دوربین سه‌گانه به‌همراه حسگر ToF، باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی

رونمایی از گلکسی نوت 10 در مراسم زنده روز پنجشنبه

حسگر TOF

حسگر TOF برای تشخیص عمق‌ بهتردر گوشی های هوشمند استفاده می شوند.

خوشبختانه این بیانات تنها چند روز بیشتر به معرفی محصول جدید کره ای ها  نمانده است.و شما در این مراسم می توانید جزئیات کاملی از آن را مشاهده کرده و برای تصمیم به خرید این نوع گوشی هوشمند هوشیارانه عمل کنید.

ما به شما این نوید را خواهیم داد که تا زمان معرفی شما را از تمام اخبار مربوطه باخبر خواهیم ساخت.پس پیشنهاد می کنیم سایت سیم کارت و صفحات تلگرام و اینستاگرام ما را دنبال کنید تا از اخبار روز ما مطلع شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.