مجله سیم کارت

رونمایی از IOS13 در 13 خرداد

0 19

اپل یکی از تاثیرگذارترین کمپانی ها در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم افزار کامپیوتر می باشد که یک شرکت چند ملیتی آمریکایی می باشد. هر سال بزرگ‌ترین سوالی که در ذهن طرفداران و کاربران اپل نقش می‌بندد این است که کدام آیفون‌ها و آیپدها قادر به اجرای جدیدترین نسخه iOS خواهند بود.همانطور که در مقالات قبلی اشاره کرده بودیم قرار بود کنفرانس توسعه‌دهندگان اکوسیستم اپل موسوم به WWDC طبق روال سالهای پیش در تاریخهای  3 تا 7 ژوئن  (13 تا 17 خرداد)برگزار شود.و در آن تمام جزئیات ios13 به دور از تمام شایعات و به صورت علنی بیان و شفاف سازی شده و زمان عرضه آن اعلام گردد. طبق همین بیانات اخیرا باخبر شدیم که این مراسم بزودی در سن خوزه کالیفرنیا و در تاریخ 3 ژوئن برابر با 13 خرداد و ساعت 9:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد.در واقع این مراسم تنها به بررسی ios13 نمی پردازد و از نسخه های دیگر و جدید خود با امکانات بیشتر و بهتر نیز رونمائی خواهد کرد.در واقع انتظارها بر اینست تا IOS13 دارای ویژگیها و تغییرات چشمگیری باشد تا تجربه کاربری بهتر و مناسبتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

یکی از ویژگیهایی که در مدل IOS13 وجود دارد حالت تاریک  یا Dark Mode  می باشد که این ویژگی در اندرویدQ  نیز موجود است  و همچنین در مقاله ی مربوط به شخصی سازی اندروید به آن اشاره کردیم که یکی از ویژگیهای جذاب و منحصر بفرد نیز می باشد و الان مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان قرار گرفته است.

در پایان همانطور که می دانید اپل در نسخه جدید سیستم‌عامل iOS در پی افزایش هرچه بیشتر سرعت به ویژه در نسخه‌های قبلی آیفون و آی‌پدهای این شرکت بوده است و با توجه به سابقه ی خوبی که در ارائه آپدیت های خود دارد اینبار نیز همگان منتظرند تا خبرهای نو و شگفت آوری را در این کنفرانس از طرف اپل  بشنوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.