مجله سیم کارت

ریل می از دوربین چهارگانه 64مگاپیکسلی بر روی گوشی های خود استفاده خواهد نمود

0 27

ریل می از دوربین چهارگانه 64مگاپیکسلی بر روی گوشی های خود استفاده خواهد نمود

با توجه به رقابت شدید بین کمپانی های گوشی های هوشمند اینبار نام جدیدی بین این کمپانی های به گوش می رسد .نام این کمپانی تازه شنیده شده "ریل می" می باشد.البته این کمپانی زیاد هم تازه تاسیس نبوده ولی ما تاکنون اشاره ای به این نام نکرده بودیم.این کمپانی چینی قبلا اعلام کرده بود که در حال کار بر روی گوشی هوشمند ی با دوربین 64 مگاپیکسل می باشد اما زمان عرضه ی گوشی های خود را اعلام نکرد.اما تصور می باشدتوسعه ی آن هم اکنون در مرحله پایانی باشد زیرا چینی ها قبلا اعلام کرده بودند که قرار است در 8 اوت گوشی 64 مگاپیکسلی خود را در کشور هند  و دهلی نو معرفی نمایند.

در واقع کمپانی ریل می قصد دارد گوشی هوشمند خود با قابلیت دوربین چهارگانه  64 مگاپیکسلی را در اولین مراسم رویداد نوآوری دوربین  در کشور هند معرفی نماید.

در اینجا ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که ریل می بخشی از کمپانی چینی "اوپو" می باشد.

ریل می از دوربین چهارگانه 64مگاپیکسلی بر روی گوشی های خود استفاده خواهد نمود

در واقع می توان گفت این دوربین اولین دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی خواهد بود که توسط ریل می معرفی می شود.این کمپانی قبلا گوشی های هوشمند خود را با قابلیت دوربین دوگانه عرضه کرده بود و هم اکنون قصد دارد با این فناوری گامی اساسی در این صنعت بردارد و جهشی رو به بالا را تجربه نماید.

ریل می اطلاعات و جزئیات دقیقی از گوشی هوشمند خود ارائه نکرده است اما امیدواریم که دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی به حسگر 64 مگاپیکسلی ،لنز فوق عریض ،حسگر تشخیص عمق و ماژول های تله فوتو مجهز شود.

هنوز زمان دقیق عرضه این گوشی مشخص نشده است اما تصور می شود در اواخر امسال این گوشی به مرحله عرضه برسد.این کمپانی هم اکنون در حال گسترش گوشی خود می باشد و سعی دارد گوشی جدیدی با قابلیت خاص و منحصر بفرد ارائه نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.