مجله سیم کارت

زمان انتشار اندروید10 مشخص شد

0 16

زمان انتشار اندروید10 مشخص شد

هم اکنون خبر هیجان انگیزی که شاید هر کاربری را به شگرف وادارد ، زمان عرضه سیستم عامل اندروید 10 یا همان "اندروید Q" باشد.همانطور که می دانید همواره کاربران بسیاری منتظر عرضه آن هستند تا بتوانند از اندروید جدید بر روی گوشی های هوشمند خود بهره ببرند.

طبق اخبار به دست آمده شرکت مخابرات راجرز کانادا ، این شرکت زمان عرضه این سیستم عامل را دو روز دیگر بیان کرد است.جالبتر از همه اینکه این شرکت آن را با عنوان اندروید Q معرفی کرده است و این در حالیست که دیگر نباید این اسم بیان شود.

در واقع در سه ماهه سوم سال 2019 این سیستم عامل قابل استفاده برای همگان خواهد بود.البته شایان ذکر است که در ابتدا "اندروید 10"بر روی گوشی های گوگل پیکسل و مخصوصا بر روی "پیکسل 3"، اجرا خواهند شد و بعد از آن در اختیار کمپانی های دیگر قرار خواهد گرفت. بنابراین می‌توان با اطمینان اعلام کرد که تمام کاربران گوشی های هوشمند می‌توانند گجت های اندرویدی خود را در صورت امکان و در ماه سپتامبر به اندروید 10 ارتقا دهند.

با تمام این بیانات ، می توان نتیجه گرفت که در مدت زمان خیلی نزدیک شاهد شکوفایی و عرضه سیستم عامل اندروید 10 بر روی انواع مختلف گوشی های اندرویدی خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.