مجله سیم کارت

زمان رونمایی از بلک شارک2پرو مشخص شد

0 20

زمان رونمایی از بلک شارک2پرو مشخص شد

همانطور که قبلا نیز درباره گوشی گیمینگ بلک شارک 2پرو" شیائومی" توضیحاتی دادیم و بیان کردیم شیائومی با توجه به رضایت بالای کاربران گوشی های بلک پرو، قصد دارد گوشی گیمینگ بلک شارک 2پرو را عرضه نماید.

حال در این مقاله به اطلاعات تکمیلی در این باره اشاره خواهیم نمود.با توجه به بیانات شیائومی ،این کمپانی تاریخ رونمائی از گوشی توسعه یافته و گیمینگ خود را 8 مرداد اعلام کرده است.این گوشی دارای ظاهری متفاوت و خاص می باشد که بی شک طرفداران زیادی را به سمت خود خواهد کشاند.طراحی این گوشی شبیه به مدل قبلی می باشد اما وجود دو خط عمودی در پشت گوشی ،این مدل را متفاوتر می کند.بنظر می رسد این دو خط عمودی همان نوارهای LED قابل تنظیم باشند.این دو خط در مدل قبلی یعنی بلک شارک2 در قسمت کناری گوشی تعبیه شده بود.

زمان رونمایی از بلک شارک2پرو مشخص شد

همانطور که می دانید قبلا جزئیات این مدل گوشی گیمینگ را بیان کردیم که در ادامه نیز به آن اشاره خواهیم نمود:

امتیازی که این مدل به خود اختصاص داده است 11304 می باشد.

این گوشی دارای قدرت پردازش 4.2 درصدی بوده که این عدد برای پردازش گرافیکی تا 15 درصد رشد داشته است.

این گوشی مجهز به اسنپدراگون 855 پلاس می باشد که بعنوان جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده‌ی موجود در بازار معرفی می شود.

در واقع می توان گفت کمپانی کوالکام پردازنده ی جدید خود را با هدف بهبود تجربه‌ی گیمینگ روانه ی گوشی های هوشمند خواهد نمود .و دارای قابلیت "اینترنت5g" و همچنین هوش مصنوعی و واقعیت افزوده نیز می باشد.

با توجه به اینکه مدل قبلی محصول شیائومی دارای رم 12 گیگابایتی و حافظه ی 256 گیگابایتی بوده و به احتمال زیاد در گوشی جدید شیائومی(Black Shark 2 Pro) شاهد ارتقاء چشمگیری خواهیم بود.

نظر شما درباره گوشی گیمینگ بلک شارک2پرو چیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.