مجله سیم کارت

زمان عرضه آیفون 12 پرو و ایفون SE2

0 47

زمان عرضه ایفون 12 پرو و ایفون SE2

اپل کمپانی بزرگ امریکایی دوباره با خبری هیجان انگیز همه کاربران خود را شگفت زده کرده است. همانطور که می دانید تاکنون اخبار متعددی از محصولات جدید اپل است. خبرها حاکی از ارائه محصولات جدید کمپانی بزرگ “اپل” می باشد. در واقع طبق گزارشات از تحلیلگران Barclays و همکارانش ، کوپرتینویی ها قصد دارند در سال جدید آیفون 12 پرو . آیفون 12 پرو مکس خود را معرفی نمایند.این آیفون از حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی استفاده خواهد نمود.این در حالیست که گوشی های ایفون 11 پرو و همچنین ایفون 11 پرومکس با حافظه ی رم گیگابایتی عرضه شدند .

حال نکته ای که در این میان بسیار جالب می باشد اینست که همچنین با تولید این گوشی ها ، ایفون se2 نیز از فوریه یا همان اسفند ماه آغاز خواهد شد. طبق اخبار متعدد گوشی های ایفون 12 پرو . ایفون 12 پرو مکس در شهریور ماه سال 1399 و یا همان سپتامبر 2020 با بازار عرضه و در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

 

زمان عرضه ایفون 12 پرو و ایفون SE2

آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس

جزئیاتی که از گوشی ایفون 12 پرو . ایفون 12 پرو مکس منتشر شد . حکایت از مجهز بودن این گوشی ها به دوربین سه بعدی  و اینترنت 5g می دهد. بر همین اساس این گوشی ها در پنل پشتی خود از دوربین سه بعدی بهره مند خواهند شد و همچنین این گوشی ها از فناوری 5g نیز استفاده خواهند نمود.

 

در نظر داشته باشید که طبق اخبار گذشته قرار بر این بود که گوشی های ایفون se2 در اواسط مهرماه عرضه شود .اما این حرف به واقعیت منجر نشد و طبق اخبار جدید این گوشی در بهار امسال عرضه و در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. ناگفته نماند که ایفون se2 با تراشه a13 معرفی خواهد شد که از نظر طراحی ظاهری ، شباهت بسیار زیادی به ایفون 8 دارد.این گوشی مجهز به نمایشگر 4.7 اینچی تاچ آیدی (Touch ID) بوده و دارای حافظه رم 3 گیگابایتی می باشد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.