مجله سیم کارت

زمان عرضه ایفون11 مشخص شد

0 44

زمان عرضه ایفون11 مشخص شد

همانطور که می دانید "ایفون" از ابتدای فعالیت خود تاکنون طرفداران و کاربران خاصی داشته که بدنبال اخبار مربوط به این کمپانی بوده و همیشه پیگیر آخرین محصولات کمپانی آمریکایی "اپل" می باشند.

این روزها همه بی صبرانه در حال انتظار تا تاریخ رونمائی از"ایفون 11"بودند که در کمال ناباوری مدیرعامل سافت بانک بر این انتظار پایان داده و زمان عرضه این گوشی را مشخص نموده است.

طی اخبار بدست آمده ایفون11 در ماه سپتامبر رونمائی وعرضه خواهد شد.این گوشی با امکانات منحصربفرد یکی از گوشی های خاص کمپانی اپل خواهد بود و بی شک طرفداران خود را بیشتر از پیش شکه خواهد نمود.با وجود بالا بودن قیمت گوشی های ایفون اما بیشتر مواقع این کمپانی از فروش خوب و مناسبی برخوردار می باشد.
در جلسه برگزار شده در ژاپن میاوچی زمان عرضه ایفون جدید را فاش نمود .

زمان عرضه ایفون11 مشخص شد

طبق قانون جدید مبنی بر جداسازی خدمات مخابراتی و ارتباطاتی و پایان فروش بسته‌های ارائه‌دهنده‌ی برخی خدمات ارتباطی هنگام خرید با گوشی‌های هوشمند که با اجرای آن که منجر به فروش حداگانه بسته‌های دیتا و سایر خدماتی که در بسته عرضه می شود خواهد شد.این قانون از اول اکتبر اجرا خواهد شد و جالب است بدانید که ایفون11 در ماه سپتامبرعرضه خواهد شد.
هنوز سوال اینجاست که این قانون بر روی ایفون11 اعمال خواهد شد یا نه؟
با توجه به اطلاعات بدست آمده از تاریخ عرضه ایفون11 به احتمال زیاداین طرح شامل این گوشی نخواهد شد زیرا محصولات جدید کوپرتینویی‌ها 10 روز پیش از تصویب قانون جدید آماده خواهد شد.
فعلا هیچ جوابی برای این سوال مطرح نشده است ولی تصورات حاکی از اینست که خود میاوچی نیز در بهت است که چگونه خواهد توانست این طرح را اجرایی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.