مجله سیم کارت

زمان عرضه بازی نینجا Bleeding Edge مشخص شد

0 30

زمان عرضه بازی نینجا Bleeding Edge مشخص شد

 اینبار خبری خوب برای افرادی که علاقه زیادی به اپلیکیشن های بازی دارند اینست که مایکروسافت در رویداد X019 خوداز بازی جدیدی رونمائی کرده و تریلری از آن را در معرض نمایش گذاشت.در همین رویداد مایکروسافت زمان عرضه بازی Bleeding Edge را اعلام نمود. این بازی بصورت آنلاین بوده و در حالت چند نفره  قابل استفاده می باشد.زمان عرضه این بازی  24 مارس سال 2020 می باشد و قرار است بر روی کامپیوتر و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

استودیوی نینجا که به خاطر ساخت بازی‌های Heavenly Sword و DmC و  همچنین اخیرا Hellblade شهرت خاصی دارد ، مراحل توسعه ی این بازی را نیز در اختیار گرفته است.در واقع  بازی Bleeding Edge زیر نظر استودیوی نینجا تئوری انجام  می‌شود.

این استودیوی بازی سازی ، تصمیم گرفته است تا برای نحستین بار اقدام به توسعه بازی آنلاین چند نفره نماید. این کمپانی از سابقه خوب خود در طراحی مبارزات در این بازی چند نفرع استفاده کرده است.

لازم به ذکر است که بازی Bleeding Edge یک اکشن سوم  شخص آنلاین است که تمرکز بسیاری روی مبارزات تن به تن دارد.در این بازی افراد می توانند شخصیت مورد نظر خود را انتخاب نموده و در دو تیم جدا با هم مبارزه نمایند. باید در نظر داشته باشید که هر کدام از شخصیت های این بازی دارای مهارت های و قابلیت های خاصی هستند که فرد در صورت تمایل هر کدام یکی از شخصیت ها را می تواند انتخاب نماید.شخصیت‌های Bleeding Edge چه از نظر بصری و چه  از نظر مهارت‌ها، تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند و هر کدام کاملا متفاوت از  دیگری مبارزه می‌کنند.در این بازی این امکان وجود دارد که بتوان قدرت‌های هر شخصیت را هم ارتقا داد، یا  سلاح‌های مختلفی برای آن‌ها انتخاب نمود. سازندگان بازی Bleeding Edge اعلام نموده اند که این بازی آیتم فروختنی ندارد و تمام آیتم‌ها با بازی کردن قابل دریافت هستند.

زمان عرضه بازی نینجا Bleeding Edge مشخص شد

همانند تمام بازی‌هایی که در رویداد X019 نشان داده شدند، بازی Bleeding  Edge هم بخشی از سرویس ایکس‌باکس گیم پس است و در همان روز عرضه، برای  مشترکان این سرویس در دسترس قرار خواهد گرفت.در پایان شایان ذکر است که بازی Bleeding Edge در روز 24 مارس 2020 یعنی 5 فروردین سال آینده، روی  ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. همچنین نسخه‌ی کامپیوتری بازی هم روی فروشگاه مایکروسافت و هم روی  استیم  به فروش خواهد رسید.

از اینرو مایکروسافت این نوید را به مشترکین ایکس‌باکس گیم پس  و  کسانی که اقدام به پیش خرید بازی فوق الذکر کرده اند ،داده است که این افراد قادر خواهند بود، در روزهای 14 فوریه و 13 مارس، به مدت چند روز به صورت  آزمایشی نسخه‌ی بتا Bleeding Edge را تجربه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.