مجله سیم کارت

زیان دهی بخش تلفن ثابت مخابرات

0 104

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است که بخش تلفن ثابت کاملا زیان ده می باشد . با چالش های زیادی مواجهه شد و اظهار داشت ، که این بخش شرکت به صورت کامل زیان ده می باشد . به دلیل ثابت بودن تعرفه های تلفن ثابت و بالا رفتن هزینه ها باعث زیان ده شدن بخش تلفن ثابت شد . اظهار داشت که تا زمانی تعرفه ها بالا نرود شرکت مخابرات زیان ده خواهد بود . مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بیان کرد که مخابرات در شرایط بسیار سختی قرار دارد . برای جلوگیری از این شرایط بحرانی فقط می توان از طریق سرمایه گذاری از این شرایط بحرانی جلوگیری کرد .

زیان دهی بخش تلفن ثابت

ایشان در ادامه افزودند : با توجه به عدم تغییر تعرفه ها مخابرات تمام توان خود را به کار گرفته است تا بتواند توازن اقتصادی را برقرار کند و در مدت فعالیت خود مخابرات 60 هزار میلیارد تومان به دولت پرداخت کند و حتی با این وجود حدود 50 هزار میلیارد تومان در حوزه توسعه ، توسط شرکت مخابرات سرمایه گذاری شده است و بر همین اساس بخش تلفن ثابت شرکت کاملا زیان ده است و بخش سیار نیز چندان مناسب نیست و این عدم توازن در حوزه مخابرات می باشد . سلطانی مدیر عامل مخابرات اعلام کرد که در شرایط تحریم و در شرایط بد اقتصادی فعالیت این شرکت با وجود مسیر سخت و دشوار و با مشکلات موجود افتخار آفرین است .

به گزارش سایت سیم کارت بالا بودن هزینه ها نسبت به درآمد در این شرکت باعث تاخیر در تامین نگهداری شبکه شد . و نیاز های ضروری است و مردم به آن احتیاج دارند . در شرکت مخابرات دیگر بازسازی نداریم و این باعث می شود تا کیفیت شبکه افت پیدا کند . مدیر عامل مخابرات برای تشویق کاربران مدلی را پیشنهاد داد که مدل پیشنهادی تعرفه گذاری جدید باعث ارتقا خدمات خواهد شد . در این مدل برای یک منزل در منطقه‌ ای جغرافیایی عددی ثابت مشخص شود .  مشوق این است که مکالمه در داخل شبکه مخابرات تا عدد X برای مشترک رایگان می‌شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.