مجله سیم کارت

سامانتل اپراتور نسل جدید

0 259

“سامانتل” یکی یگر از اپراتور های فعال در کشور است که به ارائه رند ترین پیش شماره معروف است . سامانتل پیش شماره 0999 99 را برای مشترکین خود ارائه کرده است . اپراتور سامانتل اپراتور نسل جدید است و یک اپراتور تلفن همراه از نوع Full MVNO می باشد که مربوط به “سیم کارت سامانتل” دائمی است . 0998 مربوط به سیم کارت سامانتل اعتباری است . توانایی ان را دارد که انواع “سیم کارت” دائمی و سیم کارت اعتباری برای مشترکین خود ارائه دهد . هم چنین سیم کارت های MVPN و APN را برای مصارف سازمانی با انواع قابلیت ها ارائه دهد . مشترکین که تمایل به خرید سیم کارت سامانتل دارند می توانند با مراجعه به وب سایت سامانتل اقدام به خرید کنند . یا با مراجعه حضوری به مرکز امور مشترکین سامانتل و شعب منتخب بانک سامان و مراکز فروش و خدمات سامانتل . می توانند اقدام به خرید خط سامانتل چه اعتباری و چه دائم کنند .

سامانتل اپراتور نسل جدید

روابط عمومی سامانتل ( samantel ) اعلام کرد : با ورود سامانتل به مرحله جدیدی از دوره فعالیت اپراتوری و فروش سیم کارت
دائمی و اعتباری به همه آحاد جامعه در سراسر کشور و امکان تعریف و ارائه سرویس های ارزش افزوده مورد نیاز جامعه در سطح گسترده ، به خصوص راه کارهای سازمانی ، انتصابات جدیدی از سوی مهندس مرتضوی مدیرعامل شرکت در سامانتل صورت گرفت . آن چه که به نظر می رسد ، ارتباطات آینده در اختیاراپراتور هایی خواهد بود . که بتوانند سرویس های ارزش افزوده بهتر ، کیفیت بالا تر و قیمت مناسب تر تعریف و ارائه کنند . مهندس مرتضوی مدیرعامل سامانتل ، به عنوان اولین اپراتور Full MVNO در ایران . در احکام جداگانه ای معاون فنی و سرپرست معاونت تجاری سامانتل را منصوب کرد.

مهندس مرتضوی در حکمی مهندس امیر اهرابی را به سمت معاون فنی مدیرعامل منصوب و بخشی از وظایف وی را در قالب مطالعه ، تحقیق و ارزیابی مستمر سیستم ها و فن آوری های روز به همراه توصیه های تکنولوژیکی در جهت ارتقا شبکه  سامانتل مورد تاکید قرار داد اهرابی پیش از این مسئولیت راهبری معاونت تجاری سامانتل را برعهده داشت مدیرعامل سامانتل در حکم دیگری خانم لعبت یزدان فر را به سمت سرپرستی معاونت تجاری منصوب کرد . میزان برخورداری عموم مردم و سازمان ها از محصولات و خدمات فنی و ارتباطی سامانتل بسته با میزان توانایی شما در معرفی اپراتورهای مجازی به مخاطبین ارتباط مستقیم دارد . چنان که شاهد هستیم اپراتور های مجازی یا همان MVNO ها در دنیا به دلیل چابگی و کیفیت ارائه سرویس به خصوص فناوری های مبتنی بر IOT در برخی موارد از اپراتور های اصلی پیشی گرفتند . برای مصرف کنندگان جذابیت های بیشتری فراهم کرده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.