مجله سیم کارت

سامانه فعال سازی سیم کارت های سرپرست خانوار همراه اول

0 109

اپراتور " همراه اول "برای مشترکینی که سیم کارت های رایگان ثبت نام کرده بودند ، سامانه پیگیری فعال سازی راه اندازی کرد .
در پی شیوع کرونا در کشور و تعطیل شدن اکثر کسب و کار ها دولت تصمیم گرفت برای افرادی که یارانه دریافت می کنند ، بسته حمایتی یک میلیون تومانی در نظر بگیرد و اعلام کرد سرپرست خانواری که درخواست دریافت این وام یک میلیون تومانی را دارند ، باید با سیم کارتی که به اسم خودشان است کد ملی خود را پیامک کنند و درخواست خود را ثبت کنند . که در این راستا افراد زیادی بودند که سیم کارت با نام خودشان نداشتند و اپراتور ها تصمیم گرفتند که به سرپرست خانواری که سیم کارت با نام خودشان ندارند ،سیم کارت رایگان بدهند که اپراتور همراه اول نیز یکی از این اپراتور ها بود که اعلام کرد سرپرست خانواری که سیم کارت با نام هخود نداردند ما به آن ها سیم کارت همراه اول اعتباری رایگان عرضه می کنیم و اعلام کردند برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و خطر شیوع کرونا ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام بدهند . همچنین با توجه به ضرورت حفظ سلامت شهروندان ، همراه اول تاکید کرده متقاضیان دریافت سیم‌ کارت همراه اول ، از طریق فروشگاه اینترنتی همراه اول به نشانی shop.mci.ir ،  نسبت به ثبت‌ نام " سیم‌ کارت همراه اول اعتباری " رایگان خود اقدام و از مراجعه حضوری به دفاتر فروش پرهیز کنند .
و در ادامه شرکت پست اعلام کرد که سیم کارت های ثبت نام شده سرپرست خانوار ، در اسرع وقت تحویل متقاضیان محترم داده می شود و هیچ هزینه ای برای متقاضی محترم نخواهد داشت و قیمت سیم کارت همراه اول رایگان است و هیچ هزینه ای نباید پرداخت کنند . و حالا اپراتور همراه اول در رابطه با فعال سازی سیم کارت ها سامانه ای را راه اندازی کرده است که از طریق آن ، متقاضیانی که سیم کارت خود را دریافت کرده اند ولی هنوز فعال نشده ، می توانند از این طریق عدم فعال بودن سیم کارت خود را اعلام کنند .
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران ، با ارسال سیم کارت های رایگان سرپرست خانوار توسط شرکت پست و دریافت آنها توسط متقاضیان ، برای فعال سازی سیم کارت ها باید تاییدیه احراز هویت و وصول سیم کارت به دست شخص ثبت نام کننده توسط پست ، به اپراتور ها برسد تا اپراتور ها بتوانند اقدام به فعال سازی سیم کارت ها کنند که این کار برای جلوگیری از تخلفات و سو استفاده های احتمالی حتما باید انجام شود . اپراتور همراه اول به منظور تسهیل در این فرآیند سامانه را راه اندازی کرده است . که سرپرست خانوار هایی که سیم کارت رایگان خود را دریافت کرده اند ولی هنوز سیم کارت شان فعال نشده است ، باید با مراجعه به پرتال همراه اول و مراجعه به بخش پیگیری سیم کارت رایگان عدم فعال سازی سیم کارت خود را اعلام کنند .
و اپراتور این درخواست را برای شرکت پست ارسال و پس از تاییدیه از پست نسبت به فعال سازی آن اقدام می کند و دیگر برای فعال سازی نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر خدماتی نیست .    
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.