مجله سیم کارت

سامسونگ از باتری گرافین بر روی گوشی های خود استفاده خواهد نمود

0 49

سامسونگ از باتری گرافین بر روی گوشی های خود استفاده خواهد نمود

قابلیت باتری گرافین یکی از قابلیت های منحصربفردی است که  کمپانی های بزرگی در تلاش هستند تا از این قابلیت بر روی گوشی های هوشمند خود استفاده کنند.باتری گرافین قابلیتی است که می تواند در کمتر از نیم ساعت باتری گوشی را بطور کامل شارژ کند که این امر باعث افزایش طول عمر باتری شده و همچنین باعث کاهش چشمگیر هزینه ها خواهد شد.

در همین راستا "سامسونگ" از مدتی پیش در تلاش است تا بتواند از این قابلیت (باتری گرافین) بر روی گوشی های هوشمند خود استفاده نماید.

هم اکنون باتری تعبیه شده بر روی گوشی های هوشمند باتری‌های لیتیوم‌ یونی است که با توجه به پیش بینی های اخیر و به احتمال خیلی زیاد سامسونگ تا سال 2021 از باتری گرافین بر روی محصولات خود استفاده خواهد نمود.

بی شک این فناوری می تواند بسیار شگفت انگیز بوده و گام مثبتی در دنیای تکنولوژی گوشی های هوشمند قلمداد شود.با این قابلیت گوشی با سرعت بسیار بالا شارژ خواهد شد.در واقع با توجه به ماده ی بسیار شگفت انگیز، بینظیر و خاص موجود در گرافین ،استفاده از این قابلیت بر روی گوشی های هوشمند می تواند تاثیر بسیارمثبت و بالایی در بهبود ذخیره انرژی گوشی های هوشمند تلقی شود.

سامسونگ از باتری گرافین بر روی گوشی های خود استفاده خواهد نمود

سامسونگ قصد دارد با بهره گیری از قابلیت گرافین بجای لیتیوم یونی ،سرعت شارژ باتری های خود را تا پنج برابر افزایش دهد.

البته با توجه به مشکلات بوجود آمده در گوشی های سامسونگ "گلکسی نوت 7" ، و با توجه به بررسی های انجام شده در اینباره مشخص شد که علت بروز این مشکلات ناشی از داغ شدن باتری و در پی آن انفجار گوشی خواهد بود.

بنابراین کره ای ها سعی دارند بادقت بسیار بالا بر روی قابلیت باتری های گوشی های خود تمرکز کنند.و مرحله به مرحله  و بسیار سنجیده در این راستا به پیش روند تا با چنین مشکلاتی برخورد نکنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.