مجله سیم کارت

سامسونگ اندرویدQ را بر روی گوشی های جدید خود آزمایش می کند

0 29

سامسونگ اندرویدQ را بر روی گوشی های جدید خود آزمایش می کند

با توجه به مطالب گذشته سامسونگ در مدتی کوتاه از گوشی هوشمند جدید خود رونمائی خواهد نمود.این کمپانی در جهت بهبود سیستم های قابل ارائه ی خود با نهایت تلاش به پیش می رود و بعضا نیز موفق به اینکار شده است.تا جایی که توانسته است مخاطبان و کاربران زیادی را به خود اختصاص دهد که به صبرانه منتظر اخبار جدید و به روز از این کمپانی بزرگ کره ای هستند.

در این راستا نباید کمپانی گوگل را فراموش کنیم به گونه ای که امروزه کمتر کسی را می توان شناخت که اسم گوگل را نشنیده و یا نشناخته باشد.

بنابراین در همین راستا "سامسونگ" غول تکنولوژی کره ای  و "گوگل" کمپانی بزرگ آمریکایی تا کنون همکاری های زیادی را با خود داشتند.این دو کمپانی قبلا برای گوشی های "گلکسی اس9" و "گلکسی اس9پلاس" برای ارائه اندروید پای با همدیگر همکاری داشته اند.

کمپانی سامسونگ که قبلا بعنوان یکی از تولیدکنندگان نرم افزار و سخت افزار فعالیت داشته اینبار نیز سعی دارد در گوشی هوشمند  "گلکسی اس10" خود از سیستم عامل" اندروید Q" گوگل استفاده نماید.در واقع بهتر است بگوئیم که  سامسونگ در حال آزمایش اندرویدQ بر روی گوشی هوشمند جدید خود می باشد.

سامسونگ اندرویدQ را بر روی گوشی های جدید خود آزمایش می کند

جالب است بدانید که هنوز نسخه نهایی اندرویدQ  توسط کمپانی بزرگ گوگل منتشر نشده است و اصلا مشخص نیست که گوگل نام این اندروید را Q بگذارد ولی سامسونگ قصد دارد در گوشی جدید خود از این سیستم عامل استفاده نماید.

هم اکنون خبر دقیقی از جزئیات این مسئله بیان نشده است و نمی دانیم که دقیقا برنامه سامسونگ برای گوشی جدیدش چیست  و تا چه اندازه بر روی توسعه سیستم عامل Q  روی گوشی های خود کار کرده است.

تنها موضوعی که درباره گوشی هوشمند جدید سامسونگ به وضوح مشخص می باشد اینست که کره ای در این مدا دستگاه خود سعی دارند از واسط کاربری 2.0 One UI استفاده نمایند.

حال نظر شما درباره این حرکت سامسونگ و آزمایش اندرویدQ بر روی گوشی هوشمند جدیدش چیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.