مجله سیم کارت

سامسونگ برای نامگذاری محصولات جدید خود نظرسنجی می کند

0 24

سامسونگ برای نامگذاری محصولات جدید خود نظرسنجی می کند

چند وقتیست که مبحث "5G" به یکی از مباحث داغ و پرکاربرد در صنعت گوشی های هوشمند تبدیل شده است.به گونه ای که تمام کمپانی ها در تلاش هستند تا این قابلیت را بر روی گوشی های هوشمند خود اعمال نمایند.

"سامسونگ" با عرضه اولین گوشی هوشمند با قابلیت 5G بعنوان اولین شرکت‌های ارائه‌کننده‌ی گوشی هوشمند 5G  محسوب می‌شود.کمپانی کره ای پس از سالها تحقیق و پژوهش سرانجام این قابلیت را بر روی گوشی های S10 خود تعبیه کرد.هم اکنون تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در حال عرضه گوشی هایی با این قابلیت هستند و روز به روز استفاده از این فناوری رواج و رونق بیشتری پیدا می کند.

در پی اخبار متعدد متوجه شدیم که سامسونگ قصد دارد گوشی های" گلکسی نوت10"خود را نیز با فناوری 5G عرضه نماید.در همین راستا بدلیل استفاده گسترده از این قابلیت، این کمپاتی کره ای تصمیم گرفته است تا اسم مناسبی برای محصولات جدید خود بگذارد.به همین دلیل در اپلیکیشن تحقیقاتی به‌نام SmartLab Plus،شروع به نظرسنجی از مشتریان خود، جهت انتخاب اسامی مناسب برای دستگاه های خود نماید. می توان گفت سامسونگ با ارزش نهادن به نظر مشترکین خود این نظرسنجی را تدارک دیده است.

گزینه‌های این نظرسنجی همان‌طور که در تصویر زیر مشخص است، شامل مواردی همچون Samsung Galaxy S10 Pro و Samsung Galaxy S10 Performance Edition و Samsung Galaxy S10 و Samsung Galaxy S10 Pro Edition و Samsung Galaxy S10 Speed Edition و Samsung Galaxy S10 5G می‌شود.

سامسونگ برای نامگذاری محصولات جدید خود نظرسنجی می کند

حال مشخص نیست این نظرسنجی بدلیل تغییر نام پرجمداران سامسونگ در آینده بوده و یا مربوط به فناوری جدید 5G می باشد.بنابراین اگر این قابلیت برای انتخاب نام جدید سامسونگ اهمیت داشته باشد گزینه ی آخر می تواند بسیار مناسب باشد،زیرا کره ای ها در صورت ارتقا مدل می توانند براحتی واژه 5G را از ادامه نام خود برداشته و قابلیت جدید را جایگزین کنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.