مجله سیم کارت

سامسونگ بزرگترین تولید کننده اولد برای آیفون

0 26

طبق گفته سامسونگ ، تقریباً 80 درصد نمایشگرهای OLED را برای آیفون 12 عرضه می کند . "سامسونگ" بزرگ ترین سازنده پنل OLED در جهان است و بهترین صفحه نمایش اولد در صنعت را به خود اختصاص داده است . سامسونگ در تولید و عرضه پنل اولد در جایگاه بسیار بالایی قرار دارد و به نوعی اولین تولید کننده این قطعه در جهان است . این شرکت صفحه های اولد را به مارک های مختلفی از جمله اپل ، هواوی ، OnePlus ، OPPO و "شیائومی" ارائه می دهد . با این حال ، در اوایل سال جاری گزارش شد که شرکت کره جنوبی ممکن است قرار داد نمایش آیفون را به BOE و LG از دست بدهد ، اما به نظر نمی رسد که دیگر این گونه نخواهد بود .

طبق یک گزارش جدید ، سامسونگ صفحه نمایش نزدیک به 80 درصد از کل سفارشات پنل OLED را از اپل برای ترکیب آیفون 12 در اختیار شما قرار داده است و 80 درصد سفارشات آن ها مختص اپل است و اپل آن را برای آیفون 12 نیاز دارد . صفحه نمایش LGE BOE و کره جنوبی با 20 درصد باقی مانده از پانل های OLED را پر می کند . سامسونگ در سال 2017 عرضه کننده انحصاری نمایش گر OLED برای آیفون X بود . با این حال ، اپل ال جی را در سال 2018 برای iPhone Xs و iPhone Xs Max به ترکیب اضافه کرد . امسال سازنده آیفون BOE را به عنوان سومین تأمین کننده خود در تلاش برای تنوع بخشیدن به زنجیره تأمین خود اضافه می کند .

شایعه شده است که اپل برای اولین بار با صفحه‌ی آیفون 12 برای اولین بار به صفحات OLED منتقل خواهد شد . چهار نوع آیفون 12 وجود دارد : آیفون 12 ، آیفون 12 مکس ، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس . پیش بینی می شود آیفون 12 و 5.4 اینچی آیفون 12 مکس از نمایشگر های 60 هرتز بهره می برد ، در حالی که آیفون 12 پرو 6.1 اینچی و آیفون 12 پرو حداکثر 6.7 اینچی می  توانند از صفحه نمایش هایی با نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره بگیرند .
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.