مجله سیم کارت

سامسونگ تبلت میان رده می سازد

0 26

فعالیت بیش از حد "سامسونگ" این روزها قابل تقدیر می باشد.این کمپانی با تمام تلاش خود برای رسیدن به اهداف والایش گام بر میدارد.تا جایی که قصد دارد بزودی دو نوع تبلت با قیمتهای مناسب و قیمت بالا تولید نماید.در حقیقت دو تبلت با رده متوسط و رده بالا.

همانطور که می دانید چندی پیش "گوگل" اعلام کرد که ساخت تبلت های خود را متوقف خواهد کرد اما سامسونگ با این حال نه تنها کار خود را در ساخت تبلت متوقف نکرده بلکه بیشتر از قبل نیزدراین عمل پافشاری می کند تا جائیکه کمپانی کره ای سامسونگ قصد دارد تبلت میان رده خود را با قیمت متوسط و با امکانات خوب در اختیار کاربران قرار دهد.نوع بعدی مدل تبلت سامسونگ شامل تبلت رده بالا با قیمت بالا و کیفیت عالی می باشد. حال در این مقاله با توجه به اهمیت تبلت های میان رده و با توجه به اطلاعاتی که درباره جزئیات این تبلت وجود دارد به بررسی آن خواهم پرداخت.

تبلت میان رده سامسونگ

تبلت میان‌رده‌ی سامسونگ از یک پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون 710 و حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی استفاده می کند که برای یک تبلت میان‌رده بسیار خوب و مناسب و در واقع بهتر از حد انتظار می باشد.این تبلت با نام احتمالی SM-T545 در بیشتر سایت ها بیان شده است ولی تایید رسمی از سمت سامسونگ در این رابطه انجام نشده است.این تبلت به احتمال خیلی زیاد با سیستم عامل اندروید 9 پای وبا حافظه داخلی 64  گیگابایت وارد بازار شود.نکته ای که ذکر آن ضروری می باشد اینست که امکان استفاده از حافظه‌ی میکرو اس‌دی در این تبلت وجود دارد.

حال باید تا چند ماه اینده منتظر بمانیم و ببنیم عملکرد سامسونگ در اینباره به چه شکل خواهد بود اما احتمال می رود که سامسونگ در ماه سپتامبر، تبلت‌ میان‌رده و تبلت ارزان‌قیمت خود را معرفی نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.