مجله سیم کارت

سامسونگ پروژه های مربوط به اسکن پوست و تایپ بدون نیاز به انگشت را معرفی خواهد نمود

0 21

سامسونگ پروژه های مربوط به اسکن پوست و تایپ بدون نیاز به انگشت را معرفی خواهد نمود

سامسونگ کمپانی بزرگ کره ای  قصد دارد در نمایشگاه CES از پروژه‌های جدید خود رونمایی کرده و همه را هیجان زده کند.سامسونگ در محصول جدید خود از یک نوع اسکن جدید بهره برده است که قادر به  اسکن پوست سر می باشد. همچنین این کمپانی این امکان را فراهم کرده است که کاربر بدون استفاده از انگشتان ، قادر به تایپ کردن باشد.

بنابراین با این موارد مطرح شده انتظار یک هیجان بی وصف از این کمپانی را خواهیم داشت .لازم به ذکر است که  یکی دیگر از قابلیتهای منحصر بفرد و جذاب در این پروژه‌ Selfie Type   می باشد. در واقع بواسطه این فناوری و با استفاده از دوربین سلفی دستگاه و  همچنین هوش مصنوعی، حرکات انگشت به ضربه‌های انگشت روی کیبورد تبدیل می شود. اگر بخواهیم بصورت دقیقاتر بیان کنیم ، می توانیم بگوئیم که سلفی تایپ یک کیبورد مجازی می باشد که با دوربین سلفی موبایل فعال خواهد شد.بهتر است بدانید که این فناوری مجهز به یک موتور هوش مصنوعی است که حرکات انگشتان جلوی دوربین سلفی را بررسی کرده و به حروف در کیبوردQWERTy تبدیل می نماید.

در ادامه ذکر این نکته حائز اهمیت است که برای استفاده از این فناوری نیاز به هیچ گونه سخت‌افزار اضافی نخواهد بود  و می‌توان به راحتی آن را در موبایل‌های هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ به کار برد. بنابراین با استفاده از این فناوری دیگر نیازی به استفاده کاربر از دست برای پاسخ به پیامک موبایلش نخواهد بود.

در ادامه موضوعی که همان ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم مربوط به اسکن مو بود که سامسونگ قصد دارد برای افرادی که دچار ریزش مو هستند از این فناوری استفاده نماید. در واقع با استفاده از پروژه BECOM و با بهر گیری از یک دستگاه قابل حمل ،هوش مصنوعی و اپلیکیشن موبایل پوست سر فرد برای وجود پوست مرده یا همان  شوره سر، تراکم فولیکول‌های موها و نشانگرهای دیگر  مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت بهترین راه حل  به کاربر پیشنهاد می شود.

پروژه بعدی که سامسونگ از آن استفاده کرده است  با عنوان  SunnySideمی باشد. در واقع این فناوری دستگاهی شبیه پنجره می باشد که نور خورشید مصنوعی تولید می‌نماید و طی گذر زمان به فرد کمک می‌کند تا بدون قرار گرفتن در معرض مضرات نور واقعی خورشید به بدن فرد ویتامین دی برساند.

پروژه دیگر سامسونگ بهره گیری از حسگر اشعه های مافوق بنفش ردیابی می باشد که به فرد کمک خواهد کرد تا قادر به بررسی شرایط پوستی خود باشد این پروژه  با عنوان  UltraV شناخته می شود.

در انتها لازم به ذکر است که سامسونگ علاوه بر پروزه های مطرح شده از پروژه های دیگر خود نیز رونمائی خواهد نمود.

بهتر است بدانید که در همایش CES ربات انسان نمای PiBo  که متعلق به استارتاپ سیرکولار است ، به معرض نمایش در خواهد آمد . این ربات قادر به گفتگو ا افراد می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.