مجله سیم کارت

گوشی ارزان قیمت سری نوت سامسونگ

1 1,356

سامسونگ گوشی ارزان قیمت سری نوت خود را خواهد ساخت

همان طور که در جریان هستید سامسونگ بسیار با قدرت تر از گذشته به فعالیت خود ادامه می دهد و درخشان تر از همیشه ظاهر می شود . این کمپانی اخیرا از سه مدل گوشی گلکسی نوت 10 رونمائی کرده است و همه را در بهت فرو برده است . گوشی های “گلکسی نوت 10” ، گوشی های رده بالا و لوکس می باشند که با قیمت بالا عرضه می شوند . اما نکته ای که وجود دارد این است که کمپانی “سامسونگ”  قصد دارد برای قشر متوسط نیز گوشی هایی ارائه دهد . گوشی نوت سامسونگ دارای قیمت ارزان تر از گوشی های بالا رده و دارای امکانات و قابلیت های بسیار بالا نیز باشد.

گوشی نوت سامسونگ

طبق اخبار اعلامی که البته زیاد نیز معتبر نیستند سامسونگ دستگاه جدیدی را با شماره مدل SM-N770F ثبت کرده است . به نظر می رسد این گوشی جدید نیز از نوع خانواده نوت باشد . ولی تصورات حاکی از این است که این گوشی احتمالا ضعیف تر از دیگر گوشی های خانواده نوت است و به مراتب قیمت آن نیز ارزان تر خواهد بود .

با توجه به جزئیات بسیار اندکی که از گوشی نوت سامسونگ حافظه داخلی آن  128 گیگابایت خواهد بود.البته شاید سامسونگ در این گوشی از 6 گیگابایت رم استفاده کند . تا در مقابل ضعیف‌ ترین گلکسی نوت 10 که با 8 گیگابایت رم همراه است ، قیمت پایین‌ تری داشته باشد . به هر حال هر کدام از این استنباط ها قطعی نیستند و تا اطلاع رسمی از کمپانی کره ای سامسونگ باید منتظر بمانیم.

سامسونگ احتمالا گوشی ارزان قیمت خود را همانند دیگر گوشی های با قلم S-Pen معرفی کند.در واقع این گوشی بیشتر قابلیت های گوشی گلکسی نوت 10 را دارا خواهد بود.

سامسونگ قبلا نیز کاری مشابه با این کار را انجام و بعد از معرفی نوت 3 ، گوشی گلکسی نوت 3 نئو خود را با نسخه ارزان قیمت تر و ضعیف تر معرفی نمود که طرفداران بسیاری نیز در زمان خود داشت . بنابراین کره ای ها مجددا این روش را برای گلکسی نوت 10 نیز اعمال نمایند .

1 نظر
  1. رحمان کریمی می گوید

    قیمت گوشی نوت ۱۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.