مجله سیم کارت

ستاره یک مربع همراه اول

0 1,235

ستاره یک مربع یکی از خدماتی است که اپراتور همراه اول در اختیار مشترکین سیم کارت های خود ارائه کرده است . این امکان را به مشترکین همراه اول می دهد که به خدمات این اپراتور دسترسی پیدا کنند . اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور است . هم چنین اولین اپراتوری است که فعالیت خود را آغاز کرده است . ستاره اول از سال 1395 شروع به فعالیت کرده است و اولین محصول این شرکت کد دستوری ستاره یک مربع همراه اول است .

در واقع مشترکین سیم کارت های همراه اول می توانند از طریق این کد دستوری به کلیه خدمات اپراتور همراه اول دسترسی پیدا کنند . ستاره اول علاوه بر کد دستوری ستاره یک مربع محصولات دیگری را نیز عرضه کرده است . اپلیکیشن ستاره یک ، سایت رندترین ، ستاره سیم ، فروش شارژ سازمانی ، سرمایه گذاری و تلفن گویای # 100 * از دیگر خدمات ستاره یک مربع همراه اول می باشد .

کد دستوری ستاره یک مربع همراه اول :

این سرویس برای مشترکین “سیم کارت” های همراه اول ( MCI ) کاربرد دارد . مشترکین همراه اول می توانند از این کد دستوری استفاده کنند . مشترکین با استفاده از این سرویس می توانند از خدمات خرید شارژ برای سیم کارت همراه اول اعتباری ، خرید شارژ فوق العاده ، درخواست شارژ اضطراری ، کلیه طرح های اینترنت پر سرعت نوترینو ، پرداخت قبض سیم کارت همراه اول دائمی و سایر قبوض ، نیکوکاری ، خرید طرح های رومینگ بهره مند شوند .

هم چنین مشترکین با استفاده از این سرویس ها می توانند به ازای هر تراکنش از امتیاز برخوردار شوند . با تبدیل امتیازات خود به شانس در قرعه کشی جوایز ارزش مند شرکت کنند . مشترکین با استفادi کد دستوری ستاره یک مربع همراه اولمی توانند به آسانی برای خود و یا شخص دیگری که سیم کارت همراه اول دارد شارژ تهیه کند . بسته های شارژ 10.000 ، 20.000 ، 50.000 ، 100.00 ، 200.000 ، 500.000 و 1.000000 ریالی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد .

کد دستوری # 1 * از پر کاربرد ترین کد های دستوری مربوط به همراه اول است . علاوه بر این کد دستوری مشترکین “سیم کارت همراه اول” از طریق اپلیکیشن همراه من نیز می توانند به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.