مجله سیم کارت

سرعت بالای اینترنت5G برای گوشی های وان پلاس7

0 18

سرعت بالای اینترنت5G برای گوشی های وان پلاس7

با توجه به گسترش مبحث "اینترنت5G"،حال سوالی پیش می آید که بین تمام کمپانی های تولید کنند گوشی های هوشمند کدام کمپانی توانسته است این قابلیت را با بالاترین سرعت ارائه دهد.برهمین مبنا امروز سعی داریم قوی ترین اپراتور دنیا را تا این موقع در مورد بحث"5G" معرفی نمائیم.

چندی پیش خبری مبنی بر اپراتورEE  انگلستان مطرح شد که ادعا کرده بود که قابلیت 5G  را بر روی گوشی "وان پلاس 7" آزمایش کرده و به نتایج شگرفی دست یافته است.در واقع می توان گفت کمپانی EE انگلستان نماینده انحصاری گوشی ها یقدرتمند وان پلاس7 با قابلیت 5G می باشد.سرعت دانلود این گوشی با تست های انجام گرفته 700مگابیت بر ثانیه  و با سرعت متوسط 30 مگابیت برثانیه به ثبت رسیده است.بنابراین براحتی می توان گفت وان پلاس7 بسیار سریع تر و بهتر از گوشی های رقبای خود یعنی "سامسونگ"، "اوپو" و حتی "ال جی" می باشد.

سرعت بالای اینترنت5G برای گوشی های وان پلاس7

با تمام این بیانات باید در نظر داشته باشید که سرعت دانلود شبکه‌ی 5G  با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین تراکم کاربران  تغییر می‌کند.

برهمین مبنا آزمونی بر روی 4 مدل گوشی سامسونگ با کمپانی های وان پلاس7،اوپو رنو و ال جی انجام شد و مشخص شد که گوشی"گلکسی اس10" سامسونگ نسبت به رقبای خود کمتریت سرعت را به خود اختصاص داده است.

سرعت بالای اینترنت5G برای گوشی های وان پلاس7

در ادامه وان پلاس اعلام کرده است که با افزایش سرعت اتصال به شبکه‌ی 5G یکی از اهداف اصلی این کمپانی بوده است که با بازطراحی آنتن های 5G و اضافه کردن سیستم خنک کننده موفق شدن بر این هدف فائق آیند.سخنگوی وان پلاس7 با قدردانی از کمپانی کوالکام به بهینه‌سازی سرعت اتصال به شبکه‌ی 5G از طریق این کمپانی اشاره نمود.

در پایان موضوعی که مطرح می شود اینست که بی شک تنها سرعت دانلود برای اینترنت نسل پنجم حائز اهمیت نبوده و مولفه های دیگری مانند مانند تأخیر و قابلیت اطمینان  نیز بسیار حائز اهمیت می باشند.بنظر شما وان پلاس7 این قابلیت ها را نیز در گوشی خود اعمال کرده است یا خیر؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.