مجله سیم کارت

سرویس اختصاصی شاتل موبایل به نام بازیلی

2 159

سرویس اختصاصی شاتل موبایل به نام بازیلی

مقدمه

شرکت توسعه ارتباطات شاتل موبایل، با هدف راه اندازی خدمات جدید ارتباط بی سیم بر بستر شبکه تلفن همراه و سیم کارت های TD-LTE و وای فای وارد این عرصه شده است. اپراتور شاتل خدمات ارتباطی ثابت و سیار مبتنی بر اینترنت را با پوشش دهی سراسری راه اندازی کرده است. در این مطلب می خواهیم شما را با سرویس اختصاصی شاتل موبایل به نام بازیلی آشنا کنیم. با سیم کارت دات کام همراه باشید.

شرکت شاتل موبایل

شرکت شاتل از سال 1395 پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرد. شاتل موبایل، به عنوان نسل جدید اپراتور های تلفن همراه وارد این عرصه شد. این شرکت در کمتر از شش ماه در راه اندازی اولین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید، در کشورمان به موفقیت رسید. اپراتور شاتل ارائه دهنده سیم کارت با پیش شماره 0998 در سراسر کشور می باشد. شما نیز می توانید در سیم کارت دات کام، سیم کارت شاتل موبایل خریداری نمایید.

سرویس اختصاصی بازیلی شاتل

شرکت شاتل به منظور ایجاد تجربه ای متفاوت و جلب رضایت مشترکین سیم کارت های خود، سرویس اختصاصی شاتل موبایل به نام بازیلی را راه اندازی کرده است. این شرکت می خواهد با راه اندازی سرویس های سرگرمی و جذاب و ارائه خدمات متنوع از سایر اپراتور ها پیشی بگیرد. همچنین اپراتور شاتل موبایل، موفق به راه اندازی سرویس هایی مختص مشاهده فیلم و سریال و موسیقی شده است . اکنون این اپراتور موفق شده است برای اولین بار سرویسی را راه اندازی کند که شما قادر به انجام بازی های متنوع خواهید بود.

بازیلی

سرویس اختصاصی بازیلی، با فراهم سازی دسترسی رایگان به بازی های متنوع در انواع ژانر ها طرفداران زیادی را جذب کرده است. شما نیز می توانید بدون محدودیت تجربه شرکت در بیش از سی صد بازی را داشته باشید. این سرویس اختصاصی شاتل موبایل، مجموعه ای بی نظیر از بازی های اندرویدی را شامل می شود. همچنین با استفاده از این سرویس نیازی به دانلود بازی نخواهید داشت. استفاده از این سرویس اختصاصی شاتل موبایل در تمامی پلتفرم ها از جمله رایانه ، تلفن همراه و تبلت امکان پذیر خواهد بود. با عضوریت در این سرویس در هر زمانی قادر خواهید بود به برترین بازی های ایرانی و بین المللی دسترسی داشته باشید. در سرویس اختصاصی بازیلی، بازی های متنوع در ژانر های اکشن، ماجراجویی، معمایی و آموزشی و … وجود دارند.

عضویت در بازیلی

شما نیز می توانید برای عضویت در سرویس اختصاصی بازیلی، شماره سیم کارت شاتل خود را وارد نمایید. پس از دریافت کد تایید، عضویت شما در سرویس بازیلی به اتمام می رسد. همچنین به مدت چهار ماه پس از ثبت نام، دسترسی به تمامی بازی ها رایگان می باشد و هیچ محدودیتی نخواهید داشت. برای غیر فعال سازی این سرویس به آسانی می توانید با مراجعه به سرویس بازیلی و در بخش حساب کاربری، لغو عضویت خود را اعلام نمایید.

امکانات سرویس اختصاصی بازیلی

این سرویس به شما این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان و به آسانی به تمامی بازی ها با ژانر ورزشی، موسیقی و غیره دسترسی داشته باشید. همچنین انواع بازی های جدید برای شاتل موبایلی ها قرار خواهد گرفت. در این سرویس اختصاصی، شما می توانید بازی های دلخواه خود را در دسته بندی های مختلف و با جستجوی آسان بیابید. قابل توجه است که دسترسی به بازی ها در سرویس بازیلی بدون نیاز به دانلود می باشد.

سرویس اختصاصی شاتل موبایل به نام بازیلی

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب گفته شد سرویس اختصاصی شاتل موبایل، این امکان را به شما می دهد که به راحتی و بدون نیاز به دانلود، به انبوهی از بازی ها با ژانر مختلف دسترسی داشته باشید. استفاده از این سرویس ویژه شاتل موبایلی ها و بدون محدودیت می باشد. شما نیز می توانید با مراجعه به سایت سیم کارت نسبت به خرید سیم کارت شاتل اقدام نمایید.

2 نظرات
  1. خریدار سیم کارت شاتل می گوید

    بازی کن و پول دربیار. خوبه ها

  2. صدرا می گوید

    چه خفن. خوشم میاد از اینکه اپراتورا به فکر گیمم هستن. بازی میکنیم پول در میاریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.