مجله سیم کارت

سرویس اعتبار اضطراری همراه اول

0 1,446

سرویس اعتبار اضطراری همراه اول

شاید هر کسی در بسیاری از مواقع حساس با اتمام شارژ و موجودی مواجه شود. این کار می تواند باعث بروز مشکلات اساسی و استرس و اضطراب شود . در همین راستا تمامی اپراتورها دست به کار شدند و سعی کردند تا این مشکل را برای مشترکین سیم کارت های خود رفع نمایند.در همین راستا سرویسی با نام سرویس اعتبار اضطراری همراه اول را ارائه کرده اند .

طبق روال اپراتور همراه اول در جهت رضایت مندی مشترکین و کاربران خود و همچنین با شعار هیچکس تنها نیست ، در حل این مسئله اقدام نمود . همراه اول سرویس اعتبار اضطراری همراه اول را ارائه کرد . همراه اول یکی از اپراتور های اولیه و پر طرفدار ایران می باشد . با ارائه  سیم کارت های مختلف با شماره رند و سیم کارت 0912 هم اکنون در صدر جدول قرار دارد . سیل عظیمی از مخاطبان را به خود اختصاص داده است.

سرویس اعتبار اضطراری همراه اول

اپراتور همراه اول چندی پیش سرویس جدیدی را معرفی نمود . به واسطه آن کاربر می تواند در مواقع ضروری که با مشکل اتمام شارژ مواجه می شود . می تواند از اعتبار آن توسط این اپراتور بهره مند گردد . سرویس در نظر گرفته شده با عنوان سرویس اعتبار اضطراری همراه اول شناخته می شود.شرایط استفاده از این سرویس به این شکل می باشد که مبلغ 600 تومان به عنوان اعتبار اضطراری یک ماهه به مشترک اعتباری اختصاص می یابد و پس از اولین شارژ توسط مشترک مبلغ مذکور به علاوه 40 تومان هزینه کارمزد از حساب مشترک کسر میگردد. شایان ذکر است که این اعتبار حداکثر تا یک ماه پس از فعال سازی سرویس قابل استفاده می باشد.

در ادامه ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که این سرویس برای مشترکینی که حداقل 90 روز از فعالسازی خط آنها گذشته باشد و همچنین اعتبار فعلی آن­ها کمتر از 20 تومان باشد اختصاص می یابد.

در واقع مشترکین می توانند با شماره گیری  #17*1* سرویس اعتباری اضطراری را فعال کرده و از آن استفاده نمایند.

درپایان لازم به ذکر است که در صورتی که شارژ سیم کارت همراه اول اعتباری شما به اتمام رسید ، این امکان فراهم می باشد که از سرویس اعتبار اضطراری همراه اول ( MCI ) استفاده نمائید.روش عملکرد این سرویس به این شکل می باشد که شما از همراه اول می خواهید تا سیم کارت شما را به مدت 24 ساعت شارژ نماید.همچنین قادر خواهید بود با مشترکین دیگر اپراتورها تماس و از آن ها درخواست نمائید تا برای شما شارژ ارسال نمایند.

در مقالات بعدی توضیح کاملی درباره طرح چتر اضطراری همراه اول ذکر خواهیم نمود. بنابراین پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.