مجله سیم کارت

سرویس دولت الکترونیک رایتل

0 46

رایتل سرویسی با نام سرویس های دولت الکترونیک دارد که این سرویس برای مشترکین "رایتل" این امکان را فراهم می کند که از خدمات در حوزه دولت الکترونیک بهره مند شوند . مشترکین رایتل که سیم کارت رایتل دارند توسط این سرویس ارائه شده می توانند از خدمات دولت الکترونیک به راحتی استفاده کنند این سرویس برای کلیه مشترکینی که "سیم کارت رایتل" دارند ریگان است و این سرویس جزو سرویس های ارزش افزوده است و از مشترکین این اپراتور فقط در ازای دریافت پیامک از سیستم هزینه کسر خواهد شد . مشترکین رایتل با استفاده از این سرویس می توانند ، استعلام خلافی خودرو خود ، استعلام نمره منفی گواهینامه ، استعلام وضعیت صدور گواهینامه و … را انجام دهند که ما در این مقاله نحوه کارکرد با این سرویس را برای مشترکان این اپراتور توضیح می دهیم .

مشترکین رایتل برای استعلام خلافی خودرو باید از طریق این سرویس ، با ارسال شماره VIN خودرو به سر شماره1101202020  از میزان مبلغ تخلف ثبت شده برای خودرو خود مطلع خواهند شد .

مشترکین رایتل برای استعلام نمره منفی گواهینامه رانندگی از طریق این سرویس ، با ارسال شماره گواهینامه خود به سر شماره 1101202020 از آخرین وضعیت نمره منفی گواهی‌ نامه خود مطلع خواهند شد .

مشترکین رایتل برای استعلام خودرو مکشوفه در این سرویس مشترکی که خودروی ایشان به سرقت رفته است می‌ توانند ، پس از ثبت شکایت در اداره آگاهی ، با ارسال کد ملی و شماره VIN خودروی خود ( Code Melli*VIN ) به سر شماره 11012030 از مراحل رسیدگی به پرونده خودروی مسروقه خود آگاهی یابند .

مشترکین رایتل برای استفاده از  سامانه رخداد انتظامی ، با مراجعه به کلانتری و بعد از ثبت شکایت خود ، در صورتی که در فرم شکایت قسمت مربوط به اطلاع‌ رسانی از طریق پیامک را تکمیل نمودند و شماره موبایل رایتل خود را ثبت نمایند ، مراحل پیگیری شکایت مشترک از طریق سر شماره 110210 برای ایشان ارسال خواهد شد .
مشترکین رایتل برای استعلام  پلاک های فک شده در این سرویس می ‌توانند با ارسال کد ملی خود به سرشماره 11012040 از وضعیت پلاک‌های فک شده خود مطلع شوند .
نکته : منظور از شمارهVIN خودرو کد 17 رقمی متشکل از اعداد و حروف می‌ باشد که معمولا بر روی کارت خودرو درج شده است . قیمت هر پیامک دریافتی برای مشترکین این اپراتور 3500 ریال است .

سرویس ‌های " دولت الکترونیک " با هم کاری و مسؤولیت شرکت پژوهش و توسعه ناجی راه اندازی شده است . با استفاده از این سرویس‌ ها مشترکین رایتل می ‌توانند از خدمات ارایه شده در حوزه دولت الکترونیک بهره مند شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.