مجله سیم کارت

سرویس رومینگ پرواز رایتل

0 28

سرویس رومینگ پرواز رایتل یکی دیگر از خدمات ارزنده این اپراتور است . اپراتور رایتل تقریبا سومین اپراتور برتر در کشور است که اقدامات زسای را برای مشترکین خود انجام داده است . اپراتور رایتل برای مشترکین خود که سیم کارت رایتل دارند سرویس رومینگ پرواز را در نظر گرفته اند . این سرویس رایتل برای آن دسته از مشترکینی کاربرد دارد که بیشتر از سایرین سفر می کنند و اپراتور "رایتل" از موفق ترین اپراتور های فعال در کشور است که در هشت سال فعالیت خود برای اولین بار در گردش مالی سال گذشته خود به سود دهی رسیده است که این برای این شرکت بزرگ بسیار حائز اهمیت بوده است . اپراتور رایتل مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است که بهترین خدمات را به مشترکین خود ارائه دهد و برای رضایت مشترکین خود تلاش بسیاری می کند . آن دسته از عزیزانی که زیاد به سفر می روند می توانند با خرید سیم کارت رایتل از خدمات رومینگ پرواز رایتل استفاده کنند و در پرواز خود همیشه در دسترس باشند . سرویس رومینگ پرواز رایتل سرویسی است که به مشترک رایتل این امکان را می دهد که در سفر های هوایی خود و در طول پرواز یعنی پس از برخاستن هواپیما و پیش از نشستن آن بتوانند ، از کلیه خدمات سیم کارت خود استفاده کنند یعنی مشترکین رایتل می توانند در حین پرواز از کلیه خدمات رایتل که شامل تماس ، پیامک ، و اینترنت همراه است ، بهره مند شوند ولی باید توجه کنید که در حال حاضر امکان دریافت تماس در طول پرواز برای مشترک وجود ندارد .
در واقع شما می توانید در حین پرواز با دوستان و آشنایان خود مکالمه داشته باشید و یا این که برای آن ها پیامک ارسال کنید . این سرویس رایتل تا حد بسیار زیادی مورد توجه مشترکین این اپراتور قرار گرفته است و باعث شده است افراد زیادی برای استفاده از این سرویس ، برای "خرید سیم کارت رایتل" اقدام کنند . مشترکین رایتل که تمایل دارند از این سرویس استفاده کنند باید دقت کنند که در هنگام استفاده از سرویس رومینگ پرواز ، هزینه تماس بر مبنای  دقیقه محاسبه می گردد و برای تماس های کم تر از 60 ثانیه ، هزینه یک دقیقه محاسبه می گردد برای مثال اگر شما 30 ثانیه مکالمه داشته باشد برای شما هزینه یک دقیقه لحاظ می گردد پس باید حساب شده از این سرویس استفاده کنید و مبتای محاسبه هزینه اینترنت هر 50 کیلو بایت می باشد . مشترکین رایتل برای استفاده از خدمات تماس به ازای هر دقیقه 85000 ریال ، استفاده از خدمات پیامک هر عدد 30000 ریال و برای استفاده از خدمات اینترنت هر مگا بایت 650000 ریال باید پرداخت کنند . مشترکین رایتل برای استفاده از این سرویس فقط کافی است سرویس رومینگ خود را فعال کنید و شبکه  ON Air  را جستجو نمایید . روشن کردن گوشی در حالت رومینگ برای مشترک هزینه ای ندارد .
مشترکین باید دقت کنند که سرویس رومینگ پرواز شامل تما خطوط هوایی نمی باشد و خطوط هوایی که امکان استفاده از سرویس رومینگ در پرواز با آن ها امکان پذیر می باشد :
TAM
Singapore airlines
British airlines
Egyptair
Emirates
Etihad Airways
Hong Kong Airlines
Libyan Airlines
Oman Air
Saudi Arabian Airlines
Qatar Airways
Royal Jordanian
Philippine Airlines
Iberia

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.