مجله سیم کارت

سرویس مایکت رایتل

0 58

اپراتور رایتل از اپراتور های فعال در کشور است اپراتور "رایتل" اقدامات زیادی را برای مشترکین خود ارائه داده است اپراتور راینل برای مشترکین خود که سیم کارت رایتل دارند خدمات زیادی را رائه داده است . یکی از سرویس هایی که اپراتور رایتل برای مشترکین خود در نظر گرفته است سرویس مایکت است . سرویس مایکت برای مشترکین رایتل فراهم شده است و امکان پرداخت هزینه برنامه های کاربردی و پرداخت های درون برنامه ای را برای آن ها فراهم می کند . تمام تلاش اپراتور رایتل جلب رضایت مشترکین خود است و برای رضایت مشترکین خود همواره قدم بر می دارد . سرویس مایکت برای تمامی مشترکینی رایتل که "سیم کارت رایتل" دارند است .
سرویس " مایکت " با همکاری و مسؤولیت شرکت حصین همراه قشم ، امکان پرداخت هزینه برنامه‌ های کاربردی و پرداخت ‌های درون برنامه‌ ای را برای مشترکین رایتل فراهم کرده است . مشترکین می‌ توانند از طریق درگاه پرداخت رایتل ، اقدام به خرید برنامه‌ های کاربردی با کسر از اعتبار ریالی خود کنند .هم‌ چنین با سرویس مای گارانتی مایکت می‌ توانید هر برنامه کاربردی را به راحتی بخرید و در صورت عدم رضایت تا یک ساعت باز پس دهید . مشترکین رایتلی که تمایل دارند از این سرویس استفاده کنند می توانند با مراجعه به وب سایت رایتل اقدام به دانلود نرم افزار مایکت کنند و مشترکین رایتل باید با اینترنت سیم کارت رایتل خود وارد مایکت شوند و در مرحله بعد باید حساب کاربری خود را در مایکت ایجاد کنند و بعد وارد آن شوند . با دانلود و نصب مایکت و ایجاد حساب کارببری می توانید به قسمت برترین های فروشی مایکت بروید و هر اپلیکیشنی را که دوست دارید با اعتماد به سرویس مای گارانتی مایکت خریداری کنید .
نکته ای که مشترکین رایتل برای نصب ابن نرم افزار باید به آن توجه کنند این است که برای نصب مایکت سیستم عامل دستگاه شما باید Android باشد و نسخه  ios این نرم افزار موجود نیست .  مایکت دائما در حال بروز رسانی است و هر بار در نسخه جدید امکانات ویژه و جدیدی به آن اضافه می شود و بهتر است که مایکت خود را بروز رسانی کنید . استفاده از این سرویس در حالت رومینگ ملی و بین الملل امکان‌ پذیر می باشد .
مشترکین رایتل اگر در استفاده از این سرویس با مشکلی مواجهه شدند و یا اگر نیاز ه راهنمایی داشتند می توانند جهت در یافت خدمات پشتیبانی با شماره پشتیبانی 88438810 – 021 تماس بگیرند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.