مجله سیم کارت

سرویس های اضطراری ایرانسل

0 128

یک از سرویس های ویژه ای که اپراتور ایرانسل برای مشترکین خطوط اعتباری خود ارائه کرده است . ارائه شارژ اضطراری است که تا حد بسیار زیادی مورد توجه مشترکین این اپراتور شد . مشترکینی که سیم کارت ایرانسل اعتباری دارند ، باید برای برقراری ارتباط و ارسال پیامک و … حساب کاربری خود را شارژ نمایند تا بتوانند از خدمات ویژه “سیم کارت ایرانسل” استفاده کنند . کاربرانی که جزو مشترکین این اپراتور نیستند می توانند با خرید سیم کارت ایرانسل از خدمات ویژه و فوق العاده این اپراتور استفاده کنند . منظور از سرویس های اضطراری ایرانسل این است که در مواقع ضروری بدون پرداخت آنی از خدمات ایرانسل استفاده کنید .

در واقع اگر شارژ حسابتان تمام شده است و شرایط حساب کردن شارژ حساب خود را ندارید می توانید از شارژ اضطراری استفاده کنید ، باید این نکته را در نظر بگیرید که برای برخورداری از امکان استفاده از سرویس اضطراری کافی است از عضویت شما در ایرانسل سه ماه گذشته باشد یعنی از خرید سیم کارت ایرانسل شما سه ماه گذشته باشد یا سه ماه از فعال سازی “سیم کارت” شما گذشته باشد ، و نکته بعدی در ارائه این سرویس این است که ، مشترک ماهانه حداقل 10 هزار تومان در شبکه این اپراتور تراکنش انجام داده باشد .

سرویس های اضطراری ایرانسل

مشترکین ایرانسل اگر به هر علتی شارژ حساب کاربری تان تمام شد و امکان شارژ حساب خود را ندارید .

می توانید به یکی از روش های زیر حساب کاربری خود را شارژ کنید :

روش اول با وارد کردن کد دستوری # 815 * را از سیم کارت اعتباری خود شماره گیری کنید .
روش دوم با وارد شدن به اپلیکیشن ایرانسل و انتخاب کردن گزینه شارژ اضطراری

می توانید از شارژ اضطراری استفاده کنید . در صورتی که اپلیکیشن ایرانسل من را ندارید با مراجعه به سایت ایرانسل می توانید این اپلیکشن ایرانسل من را دانلود و نصب کنید و از خدمات آن استفاده کنید . مبلغ شارژ اضطراری به همراه هزینه تراکنش (50 تومان) در اولین شارژ ، از حساب شما کسر می‌شود . ایرانسل ( irancell ) علاوه بر سرویس شارژ اضطراری امکان استفاده از سرویس اینترنت اضطراری را نیز برای مشترکین خود ارائه کرده است . در این سرویس مشترکین می توانند در مواقعی که حجم اینترنت شان به اتمام رسیده است . امکان خرید طرح اینترنتی ندارند و نیاز به اینترنت دارید ، از این سرویس اینترنت اضطراری ایرانسل استفاده کنند .

اعتبار این اینترنت اضطراری یک روزه است و با وارد کردن کد دستوری # 815 * می توانند اقدام به دریافت این سرویس کنند . هزینه این سرویس به صورت خودکار ، زمانی که حساب خود را شارژ کردید از حسابتان کسر می شود . هزینه این سرویس برای 50 مگابایت اینترنت یک روزه ایرانسل در حال حاضر 1950 تومان است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.