مجله سیم کارت

سرویس همراه یار همراه اول

0 445

اپراتور همراه اول ( MCI ) سرویس همراه یار را برای مشترکین سیم کارت های خود ارائه کرده است . سرویس همراه یار سرویس در محل است . اپراتور همراه اول برای ارائه خدمات و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا سرویس خدمات همراه یار در محل را ارائه کرده است . با هدف ارائه خدمات متنوع توانسته در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات متفاوت را ارائه کرده است . همراه اول به عنوان برترین اپراتور در کشور همواره در تلاش است تا خدمات متنوعی را ارائه کند .

هزینه سرویس همراه یار

هزینه ایاب ذهاب ( هزینه سفر ) در این خدمات ( تغییر نام ، ترابرد ، فعال سازی و تبدیل خط اعتباری به دائمی ) 600،000 ریال و نیز برای سایر خدمات مبلغ 300,000 ریال می باشد . خدمات نیز به صورت جداگانه طبق مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور است که برای مشتریان سیم کارت همراه اول دائمی در قبض آنان لحاظ و برای مشتریان اعتباری از شارژ حساب شان کسر می گردد .

روش درخواست دریافت خدمات در محل

مشتریان برای دریافت خدمات در محل می‌توانند با مرکز اطلاع رسانی ( 9990 ) تماس برقرار و پس از انتخاب عدد 4 مربوط به گزینه خدمات در محل مورد درخواست خود را اعلام و در کم تر از 3 ساعت با مراجعه همراه یار از خدمات مورد نظر بهره‌ مند گردند .

شرح خدمات قابل ارائه

1 – انتقال مالکیت ( تغییر نام ) شماره تلفن همراه
2 – فعال سازی سیم کارت
3 – قطع مفقودی سیم کارت
4 – تعویض “سیم کارت”
5 – ترابرد به همراه اول
6 – تغییر آدرس
7 – تبدیل خط اعتباری به دائمی

مزایای استفاده از خدمات در محل

1 – کاهش تردد‌ های غیر ضروری در سطح شهر و حفظ سلامتی در شرایط کنونی با توجه به فراگیری بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع بیماری
2 –  صرفه جویی در وقت و جلوگیری از اتلاف زمان در مسیر رفت و برگشت و زمان انتظار در کانال های حضوری
3 – کاهش هزینه های تردد در شهر ها از دیگر مزایای سرویس همراه یار همراه اول
4 – افزایش رضایت مندی مشتریان
5 – افزایش سرعت ارائه خدمات درخواستی

ساعت کار همراه یار

روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 16 (به‌غیر از تعطیلات رسمی ) و روز های پنجشنبه از ساعت 8 تا 12 (به‌غیر از تعطیلات رسمی )
روز های تعطیل فقط در شهر تهران از ساعت 8 تا 14 و روز های پنجشنبه فقط در شهر تهران از ساعت 8 تا 16

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.