مجله سیم کارت

سرویس همراه یار همراه اول

2 361

همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور برتر در کشور است . اولین اپراتوری است که در کشور شروع به فعالیت کرده است . اپراتور همراه اول به مشترکین خود خدمات زیادی را ارائه کرده است . همراه اول هم سیم کارت همراه اول دائمی و هم “سیم کارت همراه اول اعتباری” دارد . مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری خود را تشویق می کند که “سیم کارت” خود را تبدیل به سیم کارت همراه اول دائمی کنند .همراه اول برای مشترکین خود که “سیم کارت همراه اول” دارند سرویسی با نام سرویس همراه یار در نظر گرفته است .

این سرویس دسترسی به خدمات این اپراتور را آسان تر کرده است . افراد می توانند با خرید سیم کارت همراه اول از این سرویس استفاده کنند . در واقع همراه اول سرویس همراه یار در این شرایط کشور برای رضایت مشترکین خود ارائه کرده است . سرویس همراه یار یکی از سرویس هایی است که در شرایط کرونا در کشور است . این سرویس به دلیل تمایل به عدم حضور در محل های ارائه خدمات و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مورد توجه قرار گرفته است .

سرویس همراه یار همراه اول

این سرویس  خدمات حضور در محل است که مشترکین این اپراتور می توانند خدمات مربوط به این اپراتور را در محل دریافت کنند . همراه اول این اقدام را برای افزایش رضایت مندی مشترکین خود کرده است . با استفاده از این خدمات مشتریان می‌ توانند ، خدمات درخواستی خود را در کوتاه ترین زمان و سریع تر در محل مورد نظر دریافت کنند . هدف از ارائه این خدمت ارائه تجربه ای متفاوت در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشترکین این اپراتور می باشد .

نحوه فعال سازی

آن دسته از مشترکین همراه اولی که تمایل به فعال سازی این سرویس دارند . باید برای استفاده از این سرویس حتما ثبت نام کنند تا بتوانند از خدمات این سرویس بهره مند شوند . مشترکین همراه اول برای ثبت نام و دریافت این خدمات در محل می توانند ، شماره 9990 را شماره گیری کنند . بعد گزینه خدمات در محل را انتخاب کنند ؛ و سپس نوع خدمات و محل مورد درخواست خود را اعلام کنند . در کم تر از 3 ساعت با مراجعه به سرویس همراه یار از خدمات مورد نظر بهره‌ مند گردند .

مزایای سرویس همراه یار همراه اول

استفاده از این سرویس برای مشترکین این اپراتور مزایای زیادی دارد . استفاده از این سرویس برای مشترکین باعث کاهش تردد های غیر ضروری در سطح شهر می شود که خود این باعث جلوگیری از سیوع ویروس کرونا می شود . باعث صرفه جویی در وقت و باعث جلوگیری از اتلاف وقت می شود . باعث افرایش رضایت مندی مشتری و افزایش سرعت ارائه خدمات درخواستی می شود .

این سرویس برای مشترکینی که ثبت نام کرده اند رایگان است و مشترکین فقط باید هزینه ایاب و ذهاب را پرداخت کنند ، هزینه ایاب و ذهاب در این سرویس بر اساس تعرفه سال 1399 مبلغ 200,000 ریال است . تعرفه خدمات نیز طبق مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور است که برای مشتریانی که سیم کارت همراه اول دائمی دارند در قبض آنان لحاظ می گردد و برای مشتریانی که سیم کارت همراه اول اعتباری دارند ، از شارژ حساب آن ها کسر می گردد .

خدمات سرویس

در این سرویس برای مشترکین خدمات خاصی را ارائه کرده است . در سرویس خدمات در محل طیف گسترده‌ ای از خدمات تحت پوشش قرار گیرند . برخی از این خدمات شامل : انتقال مالکیت ( تغییر نام ) شماره تلفن همراه ، فعال سازی سیم کارت ، قطع مفقودی سیم کارت ، تعویض سیم کارت ، ترابرد سیم کارت ، ترابرد به همراه اول ، نصب و اموزش نرم افزار و اپلیکیشن مانند همراه من و … ، دیافت کد محرمانه سیم کارت ( pin  ، puk )
شایان ذکر است در آینده نزدیک مراکز تمامی استان‌ های کشور تحت پوشش خدمت مذکور قرار خواهند گرفت .

سرویس همراه یار همراه اول ( MCI ) در استان های خراسان رضوی ، کرمان ، اصفهان ، خوزستان ، مازندران ، تهران ، البرز ، گیلان ، آذربایجان شرقی ، کرمانشاه ، فارس ، هرمزگان راه اندازی و در حال خدمات رسانی است و در استان های سیستان و بلوچستان ، یزد ، کردستان و آدربایجان غربی نیز در آینده ارائه می شود .

2 نظرات
  1. مینا شاهدلی می گوید

    سلام، ببخشید من مجله افق اقتصادی خوندم با سرویس همراهیار میشه مالکیت خط هم تغییر داد درسته؟

    1. modir می گوید

      سلام وقت بخیر بله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.