مجله سیم کارت

سرویس پخش زنده ایرانسل

0 99

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور به تازگی سرویس پخش زنده را راه اندازی کرده است که این سرویس مورد استقبال تولیدکنندگان محتوا تصویری خواهد بود . سرویس پخش زنده “ایرانسل” برای ارائه زیر ساخت ارتباطی پایدار و قدرت مند به تولید کنندگان محتوا تصویری راه اندازی شده است .

سرویس پخش زنده ایرانسل

این سرویس ، به تولید کنندگان این امکان را می دهد تا محتوا های ویدیویی خود را با کیفیت های متنوع و دل خواه منتشر کنند . تولید کنند گان محتوا می توانند محتوای خود را از دامنه های مورد نظر به صورت زنده پخش کنند . این یکی از خدمات ویژه اپراتور ایرانسل است که به تازگی ارائه کرده است . در واقع با این سرویس زیر ساخت ایرانسل که یک زیر ساخت قدرت مند و پایدار است در اختیار تولید کنند گان محتوای تصویری قرار می گیرد . تولید کنند گان محتوا تصویری با استفاده از این سرویس ویژه دیگر دغدغه ای برای ارائه محتوا های ویدیویی خود نخواهند داشت . هم چنین می توانند محتوا ویدیویی خود را با لوگو انتخابی خود منتشر کنند . از طریق این سرویس محتوا ویدیویی به صورت زنده و با بهترین کیفیت پخش می شود .

از جمله موارد استفادۀ گوناگون این سرویس ، می ‌توان به کاربرد آن در بازی ‌های ویدیویی ، همایش‌ ها و کنفرانس‌ ها ، کلاس‌ های آموزشی ، رویداد های فرهنگی و هنری ، مسابقه‌ های ورزشی ، مراسم مذهبی و … اشاره کرد . ایرانسل در عین حال ، برای متقاضیان استفاده از سرویس پخش زنده که پلتفرم پخش ویدیوی خاص خودشان را ندارند نیز ، این امکان را فراهم کرده است . تا محتوای مد نظر ، از طریق اپلیکیشن لنز ایرانسل ، در اختیار جامعۀ گستردۀ کاربران تلویزیون اینترنتی ایرانسل قرار گیرد . با استفاده از این روش ، امکاناتی مانند پخش محتوا برای عموم مخاطبان یا برای طیف مشخصی از آن ‌ها ، قابلیت نظر دهی تماشا گران هنگام تماشای برنامه ، فروش بلیت برای تماشای برنامه و… در اختیار متقاضیان قرار می ‌گیرد .

علاقه‌ مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود، به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/p/289310/p مراجعه کنند.

.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.