مجله سیم کارت

سرویس چتر اضطراری همراه اول

0 49

همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور است و برای مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی خود خدمات زیادی ارائه داده است . یکی از سرویس های ارائه شده توسط همراه اول سرویس چتر اضطراری همراه اول است که مخصوص سیم کارت های همراه اول اعتباری است و با استفاده از این سرویس مشترکین سیم کارت های همراه اول اعتباری می توانند دیگر نگران اتمام اعتبار خود نباشند . سرویس های ارائه شده در طرح چتر اضطراری سرویس درخواست تماس و سرویس درخواست شارژ است . مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری با شماره گیری کد دستوری # 261 * 10 * از سیم کارت همراه اول خود می توانند از سرویس های چتر اضطراری همراه اول استفاده کنند . سرویس درخواست تماس چتر اضظراری همراه اول به این طریق قابل استفاده است که اگر مشترک "سیم کارت همراه اول اعتباری" شارژ کافی نداشته باشد می تواند با ارسال یک کد  USSD از سایر مشترکین همراه اول بخواهد که با او تماس بگیرد که این درخواست از طریق پیامک به به اطلاع مشترک مورد نظر خواهد رسید . مشترکین "سیم کارت" های همراه اعتباری در شرایط اضطراری می توانند با ارسال کد دستوری # 261 * 10 * و اعلام مشترک مورد نظر ، از سایر مشترکین همراه اول درخواست تماس نمایند .
سرویس درخواست شارژ چتر اضطراری همراه اول به این طریق قابل استفاده است که مشترک "سیم کارت همراه اول" اعتباری از سایر مشترکین همراه اول بخواهد که با او تماس بگیرد ولی شارژ کافی نداشته باشد می تواند با ارسال یک کد  USSD  از سایر مشترکین بخواهد که با وی تماس بگیرند و این درخواست از طریق پیامک به مشترک مورد نظر خواهد رسید . مشترکین سیم کارت های همراه اول اعتباری در شرایط اضطراری می توانند با ارسال کد دستوری # 262 * 10 * و اعلام مشترک مورد نظر ، از سایر مشترکین همراه اول درخواست شارژ نمایند . مبلغ این شارژ 1,000 تومان خواهد بود . درخواست شارژ از طریق پیامک به اطلاع مشترک مورد نظر خواهد رسید و این امکان را به مشترک می دهد تا با ارسال عدد 1 انتقال 1,000 تومان شارژ را تائید و یا با ارسال عدد 2 درخواست را رد کند . در صورت تایید مشترک انتقال دهنده شارژ ، مبلغ 1,000 تومان به حساب وی منظور می شود ، و با کسر 40 تومان به عنوان کارمزد انتقال ، مبلغ 960 تومان به اعتبار مشترک درخواست دهنده انتقال خواهد یافت .
محدودیت های که در استفاده از این سرویس برای مشترکین وجود دارد این است که در فاصله زمانی دو افزایش اعتبار ارسال حداکثر 5 درخواست وجود دارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.