مجله سیم کارت

سرویس کنفرانس صوتی رایتل

0 223

رایتل از دیگر اپراتور های فعال در کشور است که اقدامات زیادی را در جهت رضایت مشترکین و کاربران خود انجام داده است و  همواره در تلاش است که رضایت مشترکین خود را جلب کند . “رایتل” خدمات زیادی را برای مشترکین خود ارائه کرده است . می توانند با استفاده از این خدمات از اپراتور رایتل رضایت مندی خود را اعلام کنند . یکی از خدمات ویژه ای که اپراتور رایتل برای مشترکین خود ارائه کرده است سرویس کنفرانس تلفنی رایتل است . مشترکینی که سیم کارت رایتل دارند می توانند از این خدمات رایتل استفاده کنند . در واقع این سرویس رایتل امکانی را برای مشترک فراهم می کند تا به صورت هم زمان بتواند با 5 نفر مکالمه داشته باشد . سرویس کنفرانس صوتی رایتل این امکان را برای مشترک ایجاد می کند که بتواند به صورت گروهی با دوستان و یا همکاران خود مکالمه داشته باشند .

سرویس کنفرانس صوتی رایتل

در واقع سرویس ” کنفرانس تلفنی ” باعث می شود عمل کرد شما بهبود یابد و صرفه جویی هر چه بیشتر در زمان می شود . مخاطبین شما می توانند ، مشترکین کلیه اپراتور های تلفن همراه ، تلفن ثابت و یا حتی مخاطبین بین المللی باشند . این سرویس برای کلیه مشترکین که “سیم کارت رایتل” دارند به صورت پیش فرض فعال است و نیازی به فعال سازی از سوی مشترک نیست و به صورت پیش فرض روی سیم کارت های رایتل فعال است و نکته ای که مشترکین رایتل در استفاده از این سرویس باید به آن حتما توجه داشته باشند این است که جهت برخورداری از این سرویس گوشی شما باید حتما قابلیت کنفرانس صوتی را داشته باشد تا بتوانید از این سرویس استفاده کنید .

مراحل ایجاد کنفرانس صوتی

مراحلی که باید برای ایجاد کنفرانس صوتی انجام بدهید . به این طریق است که در ابتدا باید با نفر اولی که میخاهید در کنفرانس صوتی شما باشد ارتباط بگیرید .  زمانی که مطمئن شدید تماس برقرار است تماس دوم را برقرار کنید . پس از برقراری تماس ، نفر اولی که با آن ارتباط گرفته اید در حالت  HOLD  قرار می گیرد . بعد از برقراری تماس ، نفر دومی که با آن ارتباط برقرار کرده اید به کنفرانس merge می شود . به همین طریق که توضیح دادیم می توانید تا 5 نفر را به همین طریق به کنفرانس اضافه کنید .

سرویس انتظار مکالمه

مشترکین رایتل ( rightel ) می توانند در صورتی که نمی خواهند در طول کنفرانس صوتی خود هیچ گونه تماسی را از دست ندهند ، می توانند سرویس انتظار مکالمه خود را فعال کنند و از این طریق هیچ تماسی را از دست نمی دهید .
مشترکین رایتل با این سرویس می توانید با دوستان خود مکالمات گروهی داشته باشید و یا می توانید از چند همکار خود به طور همزمان اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید . هزینه هر تماس در کنفرانس صوتی ، معادل یک تماس عادی است و بر عهده تماس گیرنده خواهد بود . به عنوان مثال اگر شما 4 نفر را به کنفرانس اضافه کنید ، هزینه هر 4 تماس بر عهده شما خواهد بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.