مجله سیم کارت

سرویس کودک و نوجوانان ایرانسل

0 1,432

اپراتور ایرانسل ( irancell ) که از اپراتور های بزرگ در کشور است .خدمات زیادی را ارائه کرده است برای کودکان و نوجوانان نیز خدماتی را ارائه کرده است . سرویس کودکان و نوجوانان ایرانسل برای این است که والدین نگرانی در رابطه با استفاده کودکان و نوجوانان خود از تلفن همراه و سیم کارت و اینترنت نداشته باشند . در واقع این سرویس ایرانسل بستری را فراهم کرده است . کودکان و نوجوانان بتوانند از محتواهای جذاب و امن فضای مجازی استفاده کنند . با این سرویس ، می ‌توانید استفاده فرزند تان از تلفن و دستگاه‌ های همراه را مدیریت کرده و خیال تان از محتوای اینترنتی که در اختیار فرزند تان قرار می‌ گیرد راحت باشد . با فعال ‌سازی سرویس کودک و نوجوانان ایرانسل ، فقط سایت‌ های مفید و آموزنده برای کودکان و نوجوانان قابل دسترسی خواهند بود .

سرویس کودک و نوجوانان ایرانسل

والدین می توانند با استفاده از این سرویس زمان استفاده از اینترنت ، تماس و پیامک را برای فرزندان خود محدود کنند . در صورت فعال ‌کردن محدودیت زمانی ، فرزند شما امکان تماس‌ گیری ، ارسال پیامک یا استفاده از اینترنت همراه را نخواهد داشت . البته امکان دریافت تماس یا پیامک کماکان وجود دارد . با شماره‌ گیری کد # 1 * 543 * از گوشی خود یا فرزند تان می ‌توانید ویژگی محدودیت وب ‌سایت‌ ها را روی سیم‌ کارت فرزند تان فعال یا غیر فعال کنید . با فعال‌ سازی این سرویس ، وب‌ سایت ‌های در دسترس کودکان و نوجوانان محدود خواهند شد .

هم چنین با استفاده از “سیم‌ کارت ایرانسل” فعلی خود نیز می توانید این سرویس را برای “سیم ‌کارت” فرزند تان فعال کنید . نیاز به خرید سیم کارت ایرانسل جدید نیست . برای خرید سیم‌ کارت جدید می توانید به مراکز خدمات و فروش سیم‌ کارت کودک و نوجوان مراجعه کنید . فعال ‌سازی و غیر فعال ‌سازی این سرویس از طریق سیم‌ کارت شما ، تنها در صورتی امکان‌ پذیر است که سیم‌ کارت فرزندتان نیز به نام شما باشد . فعال ‌سازی و غیر فعال سازی ویژگی‌های محدودیت وب‌ سایت‌ ها و محدودیت زمانی اینترنت ، تماس و پیامک رایگان است . فعال‌ سازی و غیر فعال‌ سازی این سرویس بر روی سیم‌ کارت‌های دائمی ایرانسل و سیم کارت ایرانسل اعتباری امکان ‌پذیر است .

سایت های در دسترس برای کودکان و نوجوانان

سایت های در دسترس برای کودکان و نوجوانان شامل سایت‌ های جامع کودک و نوجوان ، کتاب و مسابقه ، علمی و درسی و آموزشی و اخبار ، ویدئو و کارتون و سرگرمی ، محتوای متنی و آهنگ ‌های پیشواز کودکان ، بازی و جدول و معما ، مجله ‌های کودک و نوجوان ، بانک مربوط به کودک است .
این سرویس بستری امن برای کودکان و نوجوانان به وجود می آورد .محتوای جذاب ، مفید و امن فضای مجازی را در دسترس آن ها قرار دهد . با این سرویس ، می ‌توانید استفاده فرزند تان از تلفن و دستگاه‌ های همراه را مدیریت کرده . خیال تان از محتوای اینترنتی که در اختیار فرزند تان قرار می‌ گیرد راحت باشد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.