مجله سیم کارت

سرویس FMC شاتل موبایل

0 66

اپراتور شاتل موبایل از اپراتور هایی بزرگ در ایران است این اپراتور در ایران خدمات ویژه ای رائه داده است و مشترکین زیادی دارد . "شاتل موبایل" به عنوان اولین اپراتور نسل جدید خدمات وارد بازار خدمات ارتباطی شده است و خدمات جدید و متنوعی را ارائه داده است . شاتل موبایل اپراتور نسل جدید است و در کنار کلیه خدماتی که ارائه می دهد طرح های تشویقی ویژه ای نیز به مشترکین سیم کارت های خود ارائه می دهد ، اپراتور شاتل موبایل علاوه بر مشترکین "سیم کارت" های خود به مشترکین  ADSL  شاتل نیز خدمات ویژه ای ارائه می دهد . سرویس  FMC یکی دیگر از سرویس هایی است که شاتل موبایل برای مشترکین  ADSL خود در نظر گرفته است .
شاتل برای اولین بار در کشور سرویس ترکیبی و همگرای موبایل و ADSL2+ را با نام اختصاصی ( FMC ( Fixed -Mobile Convergence به کاربران اینترنت پر سرعت در سراسر کشور ارائه می‌ کند . با خرید این سرویس برای اولین بار ، مشترکین می‌ توانند اینترنت +ADSL2 شاتل با سرعت تا 16 مگا بیت بر ثانیه ، سیم‌ کارت نسل چهارم (4 G ) شاتل موبایل با ترافیک اینترنت همراه و مکالمه و پیامک درون ‌شبکه را با مقرون‌ به ‌صرفه‌ ترین قیمت دریافت کنند . هم چنین مشترکین FMC با تهیه بسته‌ های افزایشی این سرویس ، علاوه بر اینترنت همراه ، اینترنت ثابت و پیامک و مکالمه درون شبکه ، از مکالمه و پیامک خارج شبکه نیز بهره‌ مند می‌ شوند . از این رو ، سرویس FMC توانسته به همه نیاز های ارتباطی کاربران شامل اینترنت همراه ، اینترنت ثابت ، پیامک و مکالمه به صورت هم‌ زمان پاسخ ‌دهد . بر این اساس متقاضیان با خرید سرویس FMC شاتل ، از سیم ‌کارت شاتل موبایل هوشمند بهره‌ مند شده و همیشه بهترین و با کیفیت ترین  پوشش شبکه‌ های 3G  و4G/LTE تلفن همراه را در هر منطقه تجربه خواهند کرد .
بسته های سرویس FMC به صورت ماهانه تخصیص می‌ یابد و قابلیت تمدید خودکار و انتقال دیتا ندارد و هم چنین استفاده از ترافیک سیم‌ کارت بر روی سرویس اینترنت ثابت و بالعکس وجود ندارد . پس از اتمام بسته اینترنت روی سرویس‌ های FMC، در صورتی که مشترک بسته اینترنت همراه فعال دیگری نداشته باشد ، تعرفه ویژه مصرف آزاد ( MPP ) فعال می ‌شود .
شاتل پیشنهاد هایی برای سرویس  FMC  در قالب 4 بسته مقرون به صرفه به مشترکین خود ارائه داده است که این پیشنهاد ها از 21 کهر تا اطلاع ثانوی به کاربران ارائه می شود . این بسته ها شامل بسته های شش ماهه و یکساله است . مشترکین شاتل موبایل که تمایل به استفاده از این سرویس دارند می توانند با مراجعه به وب سایت شاتل موبایل اقدام به خرید و فعال سازی سرویس کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.