مجله سیم کارت

سفر به قطر با شاتل موبایل

0 270

اپراتور شاتل موبایل اپراتور نسل جدید خدمات در ایران است . شاتل موبایل ( shatelmobile ) در ایران اولین اپراتوریه که سیم کارت هوشمند را ارائه کرده است . اپراتور شاتل موبایل همان طور که گفتیم اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در کشور است . سیم کارت های “شاتل موبایل” با پیش شماره 0998 و کد یک است . به تازگی شرایطی را ایجاد کرده تا اگر شاتل موبایلی شوید به قطر سفر کنید !
سفر به قطر با شاتل موبایل

با شاتل موبایل به قطر سفر کنید !

اپراتور نسل جدید خدمات شرایطی را فراهم کرده است تا با خرید سیم کارت شاتل موبایل در قرعه کشی کمک هزینه سفر به قطر شرکت کنید . در واقع افرادی که شاتل موبایلی نیستند و از مشترکین این اپراتور نیستند . می توانند با خرید سیم کارت شاتل موبایل در قرعه کشی کمک هزینه 30 میلیون تومانی سفر به جام جهانی 2022 قطر شرکت کنند . افرادی که مشترک این اپراتور هستند می توانند با فعالیت در شبکه شاتل موبایل در این قرعه کشی ویژه شرکت کنند .
شاتل موبایلی ها به ازای هر 1000 تومان تراکنش یک امتیاز دریافت می کنند . با خرید شارژ ، بسته اینترنت ، “سیم کارت” و یا مودم یک امتیاز برای شرکت در قرعه کشی دریافت می کنند .

قرعه کشی سفر به جام جهانی 2022 قطر برای مشترکین سیم کارت شاتل موبایل

کلیه مشترکان شاتل موبایل تا پایان اسفند ماه 1400 فرصت دارند تا با کسب هر امتیاز شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی افزایش دهند . مشترکان شاتل موبایل با افزایش امتیازات خود می توانند شانس برنده شدن در قرعه کشی کمک هزینه 30 میلیون سفر به جام جهانی 2022 قطر را افزایش دهند . همان طور که اشاره کردیم هر هزار تومان تراکنش در شبکه شاتل موبایل 1 امتیاز برای کاربر محسوب می شود و تعداد امتیاز ها از طریق پیامک هر هفته اطلاع رسانی می شود .
در صورتی که قبلا سیم‌ کارت شاتل‌ موبایل خریداری کرده‌ اید ولی هنوز اقدام به فعال سازی آن نکرده‌ اید . توجه داشته باشید که با فعال سازی سیم‌ کارت خود می‌ توانید متناسب با قیمت “خرید سیم‌ کارت” تان ، امتیاز دریافت کنید . پس از اتمام جشنواره تاریخ برگزاری قرعه‌ کشی از طریق کانال‌ های اطلاع‌ رسانی شاتل‌ موبایل اعلام خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.