مجله سیم کارت

سلطه اپل در روز کریسمس

0 30

گوشی های هوشمند اپل که این روز ها جزو پرطرفدار ترین گوشی های هوشمند هستند ، در روز کریسمس نیز توانستند بیش ترین فعال سازی رانسبت به سایر رقبای خود ثبت کنند . گوشی های آیفون در روز کریسمس توانست سلطه خود را حفظ کند .
9 مدل آیفون جزو 10 گوشی با بیشترین تعداد فعال ‌سازی در این روز بوده‌ اند ، البته تعداد کل فعال‌ سازی‌ در مقایسه با سال 2019 روندی نزولی داشته است . آیفون 11 محبوب ‌ترین آیفون فعال‌ شده در روز کریسمس محسوب می ‌شود و پس از آن آیفون XRو آیفون 12 پرو مکس قرار گرفته ‌اند . میانگین فعال‌ سازی "آیفون" XR در بازه‌ ی زمانی هفت روز مانده به کریسمس با تعداد فعال‌ سازی آن در روز کریسمس برابر بوده است که نشان می ‌دهد گوشی یاد شده لزوما یک هدیه محبوب به‌  حساب نمی ‌آید ، اما در مجموع ، یک گوشی پر فروش برای "اپل" است . فعال‌ سازی نسل دوم آیفون SE در روز کریسمس در مقایسه با میانگین هفت روز قبل حدود 34 درصد افزایش داشته است . گوشی قابل توجهی که در لیست امسال وجود ندارد ، آیفون 12 مینی است که ویژگی ‌های آیفون 12 را با قیمت کم‌ تر در قالبی کوچک ‌تر به ارمغان می‌ آورد ، اما ظاهرا نسخه مینی هنوز مورد توجه مصرف‌ کنندگان قرار نگرفته است .
فعال‌ سازی گوشی‌ هوشمند در روز کریسمس امسال در مقایسه با بازه‌ ی زمانی مشابه سال گذشته ، 23 درصد کاهش داشته است و گفته می ‌شود عوامل مختلفی از جمله تأثیر منفی همه‌گیری ویروس کرونا بر اقتصاد جوامع ، در این امر دخیل بوده است. احتمال دیگر این است که محدودیت تَرَدد و به تبع آن ، خانه‌ نشینی مردم آمریکا ، باعث شده است خرید گوشی و فعال ‌سازی آن را در روز های قبل یا بعد از کریسمس انجام دهند . این جامعه‌ ی آماری روز های آینده اطلاعات کاملی از بازه‌ ی زمانی منتهی به دسامبر 2020 ( آذر-دی ) ارائه خواهد داد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.