مجله سیم کارت

سهم محتوای فارسی اینترنت ایران در جایگاه هشتم جهانی می باشد

0 30

سهم محتوای فارسی اینترنت ایران در جایگاه هشتم جهانی می باشد

استفاده از اینترنت در عصر کنونی بعنوان عضو جداناشدنی زندگی هر شخصی تلقی می شود به گونه ای که ادامه کارها و زندگی بدون اینترنت ممکن نبوده و یا با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.تمامی اپراتورهای ایرانی بر این امر واقف بوده و در تلاش هستند تا با پیشی گرفتن از رقبای خود به این مهم دست یابند.تمامی مشترکین سیم کارت مختلف در حال ارائه خدمات اینترنت نه تنها در مناطق شهری بلکه در مناطق روستایی نیر می باشند.همراه اول نیز یکی از اپراتورها فعال در این عرصه می باشد.خرید سیم کارت همراه اول در بین طرفداران تمامی اپراتورها به مراتب بیشتر می باشد.یکی از دلایل آن شاید ارائه خدمات متنوع و همچنین پایین بودن قیمت سیم کارت همراه اول دانست.

در همین راستا و طبق اخبار متعدد بدست آمده می توان  بیان کرد که سهم محتوای فارسی اینترنت ایران به 2.1 درصد رسیده است که این رقم نشان می دهد طبق آمار جهانی ایران در جایگاه هشتم جهانی قرار گرفته است. این رقم برای کشور ما راضی کننده بود و  روز به روز نیز در حال افزایش می باشد.

مسئله ای که در این میان بسیار مهم می باشد اینست که با توجه به کاربردی شدن اینترنت و نیاز اصلی مردم به اینترنت، امنیت به عنوان مبحثی مهم و کاربردی در این امر مبدل گشته است.بحث امنیت بسیار پیچیده و عمیق می باشد که در صورت عدم رعایت آن می تواند بعنوان معظلی جدی و اساسی تبدیل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.