مجله سیم کارت

سود آوری چشمگیر رایتل

0 49

رایتل در سال 98 برای اولین بار به سود دهی رسیده است و این موفقیت برای این اپراتور بسیار ارزشمند بوده است ، رایتل در سال 98 به سود خالص رسیده است . رایتل در سال‌ های اخیر با فشار های زیادی رو به‌ رو شد ، اما با وجود موانع بسیار ، مدیر عامل جدید توانست وعده خود را عملی و "رایتل" را سود آور کند . یاسر رضا خواه با رساندن این برند به سود دهی اقدام بزرگی را انجام داد ، چرا که شرکت رایتل در 8 سال فعالیت خود در صنعت خدمات ارتباطی ، تنها در این بازه زمانی و برای نخستین بار به سود دهی رسیده ‌است . رضا خواه در حاشیه ارائه گزارش مالی رایتل در مجمع عمومی ‌از تلاش تیم خود در جهت حفظ روند سود دهی رایتل خبر داد . این در حالی است که به نظر می‌ رسد این مدیر خوشنام بر مبنای یک برنامه عملیاتی سود آور بلند مدت برای این بنگاه اقتصادی ، پیش می ‌رود . بر همین اساس ، انتظار می‌ رود رایتل این روند را در سال ‌های آینده حفظ و درآمد خود را افزایش دهد .
مدیر عامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل از رشد فروش ، درآمد عملیاتی ، سود خالص و دستاورد های کلیدی این شرکت گزارش می دهد . به گزارش روابط عمومی رایتل ؛ یاسر رضا خواه مدیر عامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل از شرکت ‌های تابعه شستا رو‌ در‌ رو با مخاطبان از رشد فروش ، درآمد عملیاتی ، سود خالص و دستاورد های کلیدی شرکت خدمات ارتباطی رایتل می‌ گوید .

رایتل در سال 99 در زمینه سود آوری مبتنی بر تکنولوژی تا جایی با قوت و امید پیش می ‌رود که یاسر رضا خواه در مجمع سالانه ضمن ارائه گزارش مالی ، از پذیرش سهام این شرکت در پاییز سال ‌جاری در فرا بورس خبر داد . اقدامی ‌مهم که به دنبال شفافیت در صورت ‌های مالی این شرکت ، محقق می ‌شود . مدیر عامل رایتل در مجمع سالانه ضمن اعلام گزارش مالی این شرکت ، گفت : « گزارش شرکت خدمات ارتباطی رایتل ارائه و به نظر سازمان حساب رسی ، حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت ، صورت‌ های مالی ، عملکرد مالی و جریان ‌های نقدی آن برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 98 از تمام جنبه‌ های با اهمیت ، طبق استاندارد های حسابداری به نحو مطلوب اعلام شد . برای اولین‌ بار سود خالص در رایتل محقق شد و پس از 8 سال از آغاز فعالیت ، زیان 678/ 5 میلیارد ریالی این شرکت به سود 133/ 1 میلیارد ریالی در سال مالی 98 تبدیل شد . افق اصلی مدیران رایتل پاسخ گویی به نیاز داخلی سازمان تامین اجتماعی و ارتقاء کاربری‌ های فناوری ارتباطات و اطلاعات در این سازمان و سپس بازار   گسترده این فناوری در داخل و خارج است. »

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.