مجله سیم کارت

سومین سایت 5G ایرانسل در ایران

0 57

ایرانسل یکی دیگر از اپراتورهای بزرگ در کشور است که برای مشترکین خود که سیم کارت ایرانسل دارند ، خدمات زیادی ارائه داده است و برای راحتی دسترسی مشترکین خود به خدمات ایرانسل اپلیکیشن ایرانسل من را ارائه داده است ، مشترکینی که "سیم کارت ایرانسل" دارند با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی می توانند از خدمات این اپراتور بهره مند شوند . ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران معرفی شده است .
اپراتور ایرانسل در روز چهارشنبه 21 آبان ماه سال 1399 مراسم راه اندازی سایت  5G رابرگزار کرد که این مراسم با توجه به شیوع کرونا با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار شد و این مراسم با رعایت فاصله گذاری  اجتماعی و با حضور تعداد محدودی از خبرنگاران برگزار شد . اپراتور ایرانسل این سومین سایت  5G بود راه اندازی کرد این سایت در دانشگاه تربیت مدرس راه اندازی شد در این مراسم علاوه بر مدیر عامل ایرانسل ، جمعی از مدیران "ایرانسل" و رئیس دانشگاه تربیت مدرس نیز حضور داشتند . سومین سایت   5G  ایرانسل بر خلاف دو سایت دیگر ایرانسل خارج از ساختمان نسل پنج ایرانسل قرار دارد و این سایت در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت مدرس قرار دارد و امکان اسفاده برای تمام مشترکان ایرانسل که سیم کارت ایرانسل دارند ، وجود دارد البته باید حتما به وسیله گوشی های موجود که قابلیت پشتیبانی از  5G را دارند استفاده کرد . دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه از آخرین نسل فناوری تلفن ‌همراه ، در آزمایشگاه 5Gاین دانشگاه را فراهم می‌ کند .
عباسی‌آرند مدیر عامل ایرانسل ، با تأکید بر برنامۀ ایرانسل برای توسعۀ نسل پنج تلفن همراه و راه‌ اندازی سایت‌ های جدید در سایر مناطق ، از جمله جزیرۀ کیش و قدردانی از حمایت‌ های هیأت ‌مدیره و سهام داران ایرانسل در این زمینه ، به توافق سال گذشتۀ ایرانسل و دانشگاه تربیت مدرس برای راه ‌اندازی آزمایشگاه 5G در این دانشگاه اشاره کرد و گفت : این آزمایشگاه در حال نهایی شدن است و ذیل آن ، پروژه‌ های دو جانبه ‌ای با دانشگاه تعریف می ‌شود تا برای انجام پروژه‌ های تحقیقاتی در این دانشگاه به کار رود . مدیر عامل ایرانسل هم چنین از طرح این اپراتور برای حمایت از پایان‌ نامه‌‎ های کارشناسی‌ ارشد و دکتری دانشجویان دانشگاه‌ های برتر کشور خبر داد و گفت که بر اساس موضوعات تعریف شده و چارچوب مصوب ، ایرانسل از پایان ‌نامه‌ های تحصیلات تکمیلی متناسب با نیاز شرکت ، حمایت می ‌کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.